Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Avonturen Chat

  1. #1
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud

    Avonturen Chat

    Zojuist is bij ons het idee geoppert ( door Leutje) dat het een mooi iets zou zijn dat er een chat mogelijkheid kom waarin je alleen met de mensen in kunt praten met wie je samen in een avontuur zit. Bij een avontuur voor 2 personen kan dit natuurlijk via Fluister echter als je met 3 man/vrouw onderweg bent is het handiger om direct met elkaar te praten.

    Ik hoop dat meerdere mensen dit zo zien en ook graag wensen. Misschien kan hier dan naar gekeken worden.

    Groet,

    Bollekebeer
    Laatst gewijzigd door Bollekebeer; 14-02-13 om 20:17.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt me eigenlijk het beste dat er een chat verschijnt op het moment dat iemand een avontuur start. Wanneer je iemand het avontuur accepteerd, dan komt deze persoon ook meteen in het chatkanaal. Avontuur afgelopen = chat weer weg.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Het lijkt me eigenlijk het beste dat er een chat verschijnt op het moment dat iemand een avontuur start. Wanneer je iemand het avontuur accepteerd, dan komt deze persoon ook meteen in het chatkanaal. Avontuur afgelopen = chat weer weg.
    Oh wat zou dat ideaal zijn !!!!!!

  4. #4
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik een avontuur met 3 personen doe en we verdelen de kampen dan verhuizen we met z'n allen even naar een andere global bijv. global-8
    Nou laat ik meestal met 3 persoonsavonturen de looters 1 recruutje op een kamp sturen zodat ze loot krijgen...

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ook als je in je eentje een avontuur speelt kan het handig zijn, want dan kun je het als kladblokje gebruiken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Dat kan ook door gewoon berichten naar jezelf te sturen...

  7. #7
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    ja, maar is niet handig, ik gebruik gewoon de gildechat ervoor... maar druk niet op enter, heb ik het meteen inzichtelijk

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Hier was toch overigens ook een apart kanaal voor? Je kan toch een bepaald kanaal joinen? Hoe doe je dat en welke zijn dat?

  9. #9
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    je hebt 30 globals global1 en 3 zijn al gereserveerd voor andere doeleinden.. typ /j global-8 om op global 8 te komen.. of verander het nummer met een 9 een 10 etc..

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Als je /help in de chat typt, krijg je te zien hoe je de chatcommando's kunt uitvoeren. Zeer handig om ook iemand te ignoren

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.