Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: gilde missie geologie

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    gilde missie geologie

    Wij hebben vrij veel hogere levels in onze gilde en bij deze gilde missie moeten veel mensen een avontuur doen, aangezien je elke dag een gilde missie krijgt ben ik van mening dat die ook elke dag voltooid dient te worden, maar zoals gezegd als veel leden een avontuur moeten doen kan het zomaar tot een paar dagen uitlopen, mensen werken of gaan naar school, zijn bezig met een ander avontuur enz.
    Ik zou graag willen dat de gilde missies zonder avonturen te moeten doen voltooid kunnen worden.
    Misschien een idee voor de dev's om daar eens naar te kijken mits meerder gildes dit probleem ook hebben

  2. #2
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, dat is erg vervelend met die 1 persoonsavonturen voor gildemissies.
    Ze zijn niet moeilijk maar beperken de tijd voor andere avonturen en gildemissies zijn dagelijks.
    Misschien veranderen in 2 persoonsavonturen in het kader van het samenwerken binnen het gilde?
    Dan kan je gewoon meeloten met een ander lid op dat avontuur mocht je zelf al in een avontuur zitten.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Ja, dat is erg vervelend met die 1 persoonsavonturen voor gildemissies.
    Ze zijn niet moeilijk maar beperken de tijd voor andere avonturen en gildemissies zijn dagelijks.
    Misschien veranderen in 2 persoonsavonturen in het kader van het samenwerken binnen het gilde?
    Dan kan je gewoon meeloten met een ander lid op dat avontuur mocht je zelf al in een avontuur zitten.
    klopt wee_man ik zelf krijg wel de 2 persoons duistere priesters die ik moet doen dus ik kan meestal snel even met iemand mee, aan de andere kant moet je wel veel van die avonturen hebben ik heb nu 2 dagen achter elkaar dat ik duistere priesters moet doen als gilde missie en zelfs met 5 verkenners en 2 ontdekkings reizigers houd ik het niet bij

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    i ben piet onderhand wel zat
    DP heb ik nog niet gezien.

    wat we als gilde wel vaak meemaken dat er nog 1 gilde lid zijn missie moet doen en dan 2 weken later poef eindelijk klaar.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lees net dat BlackMedusa vaak Duistere Priesters moet spelen voor gildemissie.
    Ik heb level 47 en moet om de keer Vikingen en Zwarte Ridders spelen. Sinds ik level 46 ben, heb ik nooit een makkelijker te verkrijgen avontuur hoeven spelen. Alle level46+ ers in ons gilde krijgen steeds dezelfde gildemissie.

    Speelt dit in andere gildes ook?

    Als gildeleiders met een volgende update inzicht gaan krijgen in het verloop van de gildemissie, kan daar dan ook een overzicht bij met de verdeling van de opdrachten?

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm... vreemd ik heb nog nooit een *avontuur* hoeven te spelen als gilde-missie (lucky me).
    Maar begrijp het probleem inderdaad!

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Idd vreemd roodstaart heb nog nooit een avontuur gehad als gilde missie. Nog iemand anders in onze gilde. Waarschijnlijk hebben ze het over de dagelijkse missie wat totaal iets anders is. Als je die missie niet kan voltooien om wat voor reden dan ook gewoon het kruisje drukken denk ik.

  8. #8
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Gaat over de gildemissie bij BM en Wee... zelf heb ik ook nog geen avontuur als gildemissie gehad.. geloiof dat het vanaf level 46 voorkomt...

  9. #9
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    In ons gilde zitten Verraders en Pirateneiland in de gildemissies vanaf lvl 46, in andere gildes weer andere avonturen.
    Volgens mij krijg ieder gilde een bepaald aantal verschillende gildemissies want ik zie wel eens missie namen die wij nooit krijgen.
    Ik denk dat daar het verschil inzit met wel of geen avonturen vanaf lvl 46 en welk avontuur je krijgt.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Wij hadden deze week 3x dezelfde gilde missie achter elkaar... Een tijd terug hadden wij ook avonturen als gildemissies. Hoogste kwa level was toen 40 of 41...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.