Op deze Nederlandse versie staat geen maximum bij watermolens. Op de Engelse versie wel en wat ik gehoord heb op de Duitse ook een max van 5. Klopt dit?
Op deze Nederlandse versie staat geen maximum bij watermolens. Op de Engelse versie wel en wat ik gehoord heb op de Duitse ook een max van 5. Klopt dit?
Ik verwacht wel een foto van de BBers in een mooie Settler Paas outfit nu ze allemaal in Duitsland zitten
Wanneer krijgen we het paas event en de daarbij behorende onderhoud? Daar er nog niets gepost is zal er vannacht wel geen onderhoud zijn en moet het dus op een ander tijdstip komen. De vraag is wanneer?
Hoeveel tarwe heeft dit paas veld, 6k of 60k???
QUOTE 1: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16481
PAAS GEBOUWEN•Watermolen: Produceert onbeperkt water. Je kunt tot 5 gebouwen van deze soort krijgen tijdens het paas evenement.
•Hazentarweveld: Tarwe veld met 60000 eenheden tarwe.
•Raving Haasstandbeeld: Speciale decoratie die "BWAAAH" schreeuwt. Klik er maar gewoon op!
•Drijvende woning: Gloednieuw gebouw dat alleen op het water kan worden geplaatst. Je kunt tot wel 5 van dit soort gebouwen krijgen in ruil voor paaseieren tijdens het evenement.
QUOTE 2: http://forum.thesettlersonline.nl/th...s-komt-er-aan!
Pasen tarweveld (60 )
Paas konijntjes houden er van om zich te verstoppen in tarwevelden, dit veld bevat een totaal van 6000 tarwe om je er van te weerhouden ze te snel te vinden. Dit veld keert niet terug in je ster-menu wanneer het veld leeg is.
@Bucket 6000 tarwe is dat.
Helaas zal dit foutje ook in de verandering log in het spel zitten, maar het zijn er inderdaad 6000 en geen 60.000!
- BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
HALLO
ik heb 1 van de paas avonturen gedaan die je kan kopen voor 1 vis in de shop
ik heb alle eieren gevonden in dat avontuur maar ik heb geen beloningen gekregen of paaseieren
de missie heet eieren zoeken maar de gevonden eieren zijn niet toegekent aan mijn account
graag een reactie
groetjes marcelheide
Laatst gewijzigd door marcelheide; 20-03-13 om 10:34.
dit staat er bij de Paas evenement;
Alle spelers hebben de mogelijkheid om een extra paas avontuur te kopen in de winkel voor 1 vis. Het kopen van het avontuur is niet gelimiteerd aan je niveau, dus spelers die onder niveau 17 zitten kunnen hem ook kopen. Alle spelers zullen de mogelijkheid hebben om het avontuur te spelen, ook als je lager als niveau 26 bent.
Belangrijk: Als je het avontuur voltooid zonder dat de paas missie loopt zal je geen beloning krijgen.
Dus alleen de avonturen die je voor de evenementenmissie moet doen geven een beloning
http://forum.thesettlersonline.nl/th...as-komt-er-aan!
Voor de duidelijkheid hieronder een screenshot van als je een avontuur voor 1 vis wil kopen.
Het staat erbij dat je geen beloning krijgt.
Laatst gewijzigd door wee_man; 20-03-13 om 11:56.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie