Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 58

Onderwerp: [Evenement] De paashaas komt er aan!

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Wee_man, maar volgens mij kreeg marcelheide ook geen paaseieren, en die zou je toch verwachten met een missie genaamd "eieren zoeken" dat je die op het eind wel krijgt. Wat ander is de nut van deze 1 vis avonturen ?? als je er geen eitjes mee krijgt.

  2. #22
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarek Bekijk Berichten
    Wee_man, maar volgens mij kreeg marcelheide ook geen paaseieren, en die zou je toch verwachten met een missie genaamd "eieren zoeken" dat je die op het eind wel krijgt. Wat ander is de nut van deze 1 vis avonturen ?? als je er geen eitjes mee krijgt.
    tsja, zo hebben ze dat opgezet, dat iedereen alle paas avonturen kan spelen zoals er beschreven staat.
    Maar een paar eieren in de beloning van de 1 vis avonturen had inderdaad wel gemogen.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    leuk event voor betalende spelers!
    dit is waarom:
    missie: vindt 50 eieren tijdens de zeer lange zoektocht...
    zonder edelstenen uit te geven heb je maximaal 3 ontdekkingsreizigers...
    de zeer lange zoektocht duurt 48 uur...
    je vindt per keer 5 eieren...
    de missie cyclus eindigt na 5 dagen...

    zonder ontdekkingsreizigers te kopen voor edelstenen kun je dus 2x 3 ontdekkingsreizigers wegsturen en terug laten komen (2x 48 uur) en dan heb je 30 eieren en kom je er nog 20 te kort...

    tjonge, wat een leuk event!

    het maakt mij verder niet zo veel uit, maar loop dan niet zo te koop met het event, of zet er in ieder geval duidelijk bij dat het hier om een premium feature gaat...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 21-03-13 om 03:55.

  4. #24
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Als je na 6 dagen de missieketen nog niet heb afgerond, wordt hij dan vervangen voor de volgende of komt de nieuwe keten bij wachtende missie's te staan?

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    goede vraag, ik denk dat het net zo werkt als bij die 4 winden, je hebt tot een bepaalde datum, heb je hem dan niet af dan vervalt hij...
    maar ik weet het niet zeker...

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Tja ik heb diezelfde missie en moet 20 eitjes zoeken in middellange schatzoektocht. Als je al eitjes vind (50%?) krijg je er 3. dat is dus minimaal 7x mazzel hebben met minimaal 12 uur ertussen

    Voor de hogere levels lijkt hij mij helemaal niet te doen trouwens.....

    Maja we zien wel waar het schip strand eind van de week.....

  7. #27
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Is het al bekend hoeveel edelstenen die drijvende huisjes gaan kosten na het event?
    Ben even aan het afwegen of ik extra edelstenen moet uitgeven aan eitjes...

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat je met eieren goedkoper uit bent, want je kunt bijvoorbeeld een watermolen kopen voor 240 eieren en je koopt 300 eieren voor 895 edelstenen, of 1 watermolen voor 895 edelstenen, dus in principe ben je met eieren goedkoper uit in dit geval en dat verwacht ik ook met die waterhuisjes... volgens mij was dat hetzelfde met die jagershutten, maar garanties kan ik je natuurlijk niet geven :P

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    weet iemand of je bij het tarweveld ook paaseieren kan vinden?

  10. #30
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Drijvende huis gaat 290 edelstenen kosten en je kunt hem maximaal 3 keer kopen.
    Chocoladekonijn gaat 125 edelstenen kosten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.