Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Bevestiging voordat je edelstenen uitgeeft

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Bevestiging voordat je edelstenen uitgeeft

    Hi settlers,

    Ik (en andere settlers) maken heel vaak mee dat als ze een missie openen en ze op ''annuleren'' willen klikken ze per ongeluk op ''missie meteen voltooien'' klikken. Dat is heel vervelend, want haast niemand wil dit ook echt, maar er komt nooit een bevestiging, daarom stel ik voor:

    - Voortaan altijd bevestiging bij uitgave van edelstenen.

    Zo voorkom je problemen als mensen die per ongeluk 126 edelstenen uitgeven in proviandhuis terwijl ze eigenlijk kruisje wouden klikken.

    Groetjz.

  2. #2
    Lord_malfoy's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind jouw voorstel al de beste die ik hier zag,je heb ook gelijk want het is echt vervelend zo

  3. #3
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Salah Dat zou fantastisch zijn... laatst heb ik per ongeluk in de shop een avontuur voor edelstenen gekocht in plaats van de kaartstukken.. dit was heel erg balen sinds ik bijna genoeg voor bouwvergunningen had.

    BB doe er iets aan...

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de leuke reacties, hoop dat ze er iets mee doen. Vandaag gebeurde het weer, gelukkig waren het maar 2 edelstenen.

  5. #5
    Lord_malfoy's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Dank voor de leuke reacties, hoop dat ze er iets mee doen. Vandaag gebeurde het weer, gelukkig waren het maar 2 edelstenen.
    Ik denk als er meerderen hierop gaan reageren het wel es goed zou kunnen komen.Wellicht zijn er nog mensen die dit euvel voorhebben he.

  6. #6
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat het een goed idee is. We maken wel eens mee dat mensen zeggen me edelstenen verdwijnen en ik weet niet waar ze zijn.
    Misschien is dit wel de euvel.

  7. #7
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Heel goed idee. Is mij al een keer in het proviands overkomen. Wil de manden annuleren die in de wacht rij staan en vervolgens 2 keer op edelstenen gedrukt en toen waren 250 stenen weg. Ik snap dat BlueByte baat heeft aan deze snelle manier van edelstenen verbuik maar een simple pop-up venster zou geen probleem mogen zijn. Hoop dat ze het gaan invoeren.

  8. #8
    Halt_Carrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had het net ook, het waren er maar tien maar toch... Het zou erg fijn zijn als het idd duidelijker is
    Niet geschoten; altijd mis!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.