Hallo,
Ik heb momenteel 6 kopermijnen, echter wil ik het aantal kopersmelters en gereedschap makers uitbreiden, echter gaat mijn hele kopererts productie dan natuurlijk naar de knoppen. Hoe los ik dit op?
Hallo,
Ik heb momenteel 6 kopermijnen, echter wil ik het aantal kopersmelters en gereedschap makers uitbreiden, echter gaat mijn hele kopererts productie dan natuurlijk naar de knoppen. Hoe los ik dit op?
Maak je kopermijnen gewoon een lvl hoger dat kost alleen wat gereedschap en doe er een broodje/mandje op...dat scheelt erg veel koper
6 kopermijnen, daar maak je 11 kopersmelters en 11 smidses mee, is toch mooi?
Anders neem je voor elke kopermijn 1,8 Smelters, en voor elke smelter een smidse.
Je kunt ook net als ik doen:
Heel veel produceren van iets anders, zodat je dat kunt verhandelen tegen koper. Ik heb namelijk veel gebouwen die koper verbruiken en geen enkele kopermijn
ik heb zelf 6 kopermijnen en die up ik altijd naar lvl 2, kost maar 50 tools, valt nog mee.
ik buf het niet en toch heb ik 5 smelters. 3 op 5 en 2 op 4.
heel af en toe up ik 3 mijnen naar 3 en draai een mandje erop.
voor de rest hou ik het bij.
om aan extra gereedschap te komen maak ik tools in me proviandhuis.
en als het nodig is, ga ik verhandelen
Gewoon 2x daags 6 level 3 kopermijnen draaien af en toe een mandje enzo kan makkelijk 9 level 5 kopersmelters bijhouden en nog overproduceren aan koper. Mijn kopersmelters buff ik sowieso dagelijks 2 keer om alle smidses en bronzewapensmids te laten draaien.