Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: gezonde economie

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    gezonde economie

    Hoi, is er een schema waarin je kan zien wat je moet plaatsen om je economie gezond te krijgen en houden? Ik worstel nu met de dennenhouthakkers en dennenbosbeheer. Heb ik hem eindelijk op schema en ik verhoog de kolenproduktie dan springt het dennenhout op rood. Heb ondertussen 6 dennenbosbeheer op lvl 3 staan en 4 hakkers op lvl3 maar hij blijft rood. Hoeveel dennenbosbeheer moet je precies hebben?

    Is hier enige informatie over?
    groetjes

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn wel wat vuistregels, maar in de praktijk komt er een hoop meer bij kijken.

    Een belangrijke factor is bijv ook de afstand die de beheerders & hakkers moeten afleggen naar een afzetting toe en daarna de afstand tussen hun huisje en een pakhuis. Soms kan het bijvoorbeeld al lonen om een extra pakhuisje te maken (wordt uiteindelijk toch wel noodzaak) of dat je je gebouwen wat efficienter om een pakhuis heen neerzet, etc.

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dennenhouthakkers en dennenbosbeheersers schommelt altijd wel een beetje in economie overzicht, omdat ze soms wat verder gaan lopen als de afzetting in de buurt tijdelijk op of vol is.

    Hier staat een plaatje van mijn dennenhout keten: Handleiding Efficient gebouwen plaatsen.

    Op deze link zie je: welke gebouwen je nodig heb voor welke productie.

  4. #4
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    dank je aRPear voor de linken, ik heb er heel veel aan. Vind het een top spel en in het begin kocht ik maar, met als gevolg een ongezonde economie. Misschien een tip om deze linken vast te zetten bij beginnershulp?

    groetjes

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.