Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Verwijderen van 5-seconde regel in gilde-chat.

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud

    Verwijderen van 5-seconde regel in gilde-chat.

    Ik begrijp de bedoeling van de 5-seconde regel op de chat. Niemand zit er op te wachten dat de wereld-chat en de hulp-chat (en in de nabije toekomst de handel-chat) worden vol gespamd door dezelfde persoon. In deze chats mag de 5-seconde regel dus gewoon blijven van mij.

    Echter als je gaat kijken in de gilde-chat dan ben je daar met een groep mensen die je kent. Daar heb je normaal gesproken geen last van overvloedige spammers. Echter als je snel kunt typen krijg je nog regelmatig de melding dat je te snel bent.

    Mijn voorstel is dan ook om de 5-seconde regel te verwijderen voor de gilde-chat (en dan natuurlijk ook voor de officiers-chat).

    Hopelijk voldoende argumentatie :-p

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Aub nog liever gister dan vandaag! Zeer irritante regel idd.

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik ga met je mee hierin geer.
    erg irri in de gilde chat

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Nah ik geloof dat mijn gilde mensen blij zijn dat ik niet elke 5 seconden wat zeggen kan ..

    Zou wel de cross chats spam regel uit zetten. Als ik iets in WC zet moet ik weer 5 seconden wachten voordat ik in gilde kan praten.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud

    5 Seconde regel weg uit gilde

    Hallo allemaal,
    ik weet niet of jullie er ook zo aan ergeren,,,, 5 sec wachten tot je weer kan tikken in de gilde ?
    nou ik wel, ik snap de flood control op de wereld chats, maar in gilde zou het fijn zijn als het net zo was als in fluister.

    graag uw mening
    Laatst gewijzigd door Zubatsu; 12-02-13 om 22:24.


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij zijn daar al topics over, maar kan me voorstellen dat dat een overbodig iets is in een gildechat

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    idd als je nogal snel typt en zelfs ik doet dat met 2 vingers dat is dat irritant

  8. #8

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Goed punt

    iemand die zich op de guild chat misdraagt wordt er toch uitgeschopt
    Laatst gewijzigd door Hoobs; 27-02-13 om 19:36.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.