Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: vakantie vervanging

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    vakantie vervanging

    Ik ben zojuist eens op een eiland wezen kijken van een gildelid die een paar dagen weg is. Na een paar dagen is je eiland een grote puinhoop omdat er niet naar omgekeken word. écht niet leuk om op terug te komen. In de tijd dat ik nog tribal wars spelen was er een functie "vakantie vervanging" zo'n functie zou in een spel als dit eigenlijk ook moeten zitten. de vervanger zou geen missies op moeten kunnen starten maar wel alle gebouwen bij moeten kunnen houden, putten en graanvelden aan moeten kunnen leggen ect. Handelen zou eventueel geblokkeerd moeten kunnen worden door de originele speler.

    Ik kan me indenken dat als mensen op vakantie zijn geweest en daarna weer inloggen het bijltje erbij neerleggen, en dat zou natuurlijk jammer zijn.

    Groet,
    IMagic

  2. #2
    bando's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben wel voor een vakantie vervanging. En dan enkel velden en putten vervangen en mijnen zoeken en bouwen. Handelen en missie is voor degene waar het eiland van is.

    mijn stem heb je

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    de boel staat automatish stil na 3 dagen.

    en als je op vakantie gaat, zet dan wat mijnen stil of zow?
    zou ik teminste doen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Wij zijn opzoek naar actieve spelers voor onze gilde... wij zijn een zeer actieve en goed samenwerkende gilde. oa met eigen website en al.... intresse naar de voorwaarde stuur me dan een bericht? Tevens hebben wij een oplossing voor vakantie vervanging.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben niet voor vakantieoptie doe gewoon alles productie lijnen op stil ...behalve natuurlijk houtplanters/hakkers/zagerij.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    productlijnen stil zetten later weer aanzetten, ook vervelend werk als alles ook simpelweg door zou kunnen gaan.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien er hier niets met je kan gebeuren tijdens afwezigheid zie ik t nut ervan niet helemaal in, dit integenstelling met sommige andere games die ik ken waarbij dit wel t geval is. Wat wel goed zou zijn is als je jezelf op een vakantiemodus zou kunnen zetten zodat je niet meedoet voor gildemissies en je gilde op die manier geen hinder ondervind van jou afwezigheid. Je zou daar zelf zover in kunnen gaan dat je hier automatisch wordt opgezet naar bv 3 dagen of een week inactiviteit. Tijdens de vakantiemodus zou dan wel je account geblokkeerd moeten zijn om mee verder te kunnen spelen. Dus niet kunnen bouwen en handelen.

    @Tukkeryje de enige oplossing die er is is accountsharing en ben daar een tegenstander van gezien je de gegevens van je account zo uit handen geeft en daardoor eigenlijk problemen over jezelf afroept.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ben zelf ook voorstander van vakantie vervanger.

    Zou het handelen uitzetten (alle handel) en missies (behalve gilde) verder kan je gewoon zoeken naar mijnen, bouwen ervan graanvelden en putten.

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de schade van een vakantie niet heel erg.
    Tarwevelden / waterputten / mijnen erbij en je kunt weer vooruit. (Als je de productie goed hebt lopen!)

    Na een aantal dagen stopt je eiland toch en dan staat alles vanzelf stil.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ene kant ben ik voor en de andere kant tegen deze vakantie modus. De enige hinder die ik en me gilde afgelopen 9 dagen hebben gehad was met de gilde missie. Ik ben zelf 9 dagen wezen boarden en me eiland zo voorbereid voor die 9 dagen dat alles gewoon door liep. Ik wist 3 weken van te voren dat ik op vakantie ging. Ik kom terug van vakantie en het enige wat ik vervelend vond was weer een keertje alle mijnen zoeken ipv mijn dagelijkse 3 ijzermijnen en koper. Mijn voorraad was zo goed als vol voor alle producten die je je kan bedenken (behalve grondstoffen uit mijnen ook gelijk enige reden waarom ik voor ben) + heb ik nog eens 8k Tropenhout voor een gilde lid lopen verwerken. Een goede voorbereiding voor een vakantie is al 90% van het werk voor als je terug komt.

    Ow en trouwens als je mensen heb die je eiland gewoon dagelijks buffen en even bezoeken loopt alles zo lang door als je maar wilt gewoon afspreken dat je gilde/vrienden af en toe komen spieken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.