Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: vakantie vervanging

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten

    Ow en trouwens als je mensen heb die je eiland gewoon dagelijks buffen en even bezoeken loopt alles zo lang door als je maar wilt gewoon afspreken dat je gilde/vrienden af en toe komen spieken.
    Men moet me maar verbeteren als ik t mis heb, maar meen dat het eiland na 72 uur inactiviteit van de speler altijd op pauze gaat. Na 24 uur zonder bezoek, na 72 uur als vrienden je dagelijks bezoeken.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Is dus zoals ik zei Kili... ben niet online geweest tijdens me vakantie. Heb iets van 35 gebouwen naar level 5 gegooid en toen ik terug was was alles klaar. Die gilde leden buffte ook dagelijks bepaalde gebouwen misschien heeft dat ermee te maken ?

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    zover ik weet blijft je eiland in leven als er gebufft word
    wat ik altijd doe is genoeg verbruikers producten op voorraad hebben en de helft van me gebouwen op stil zetten en de eindproducten uit me pakhuis zodat er ruimte is

  4. #14
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Na 24 uur gaat alles in slaap mode

    thesettlersonline.net

  5. #15
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Na 24 uur gaat alles in slaap mode

    thesettlersonline.net
    En als je even verder leest zie je dat als je geboost wordt het hele spul weer wakker wordt. Dus als je met mensen afspreekt dat ze dagelijks van alles en nog wat komen boosten, produceer en consumeer je gewoon door.

  6. #16
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Opzich zou zoiets als dat je bij je vrienden ook tarwe velden en putten aan kan maken ook goed zijn.
    Je kan er van mij een maximum opzetten bijvoorbeeld 5 bouwmogelijkheden bij vrienden. En dat je er gilde munten voor krijgt.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    vakantie vervanging vind ik persoonlijk overbodig...
    wel vind ik het vervelend dat je eilandje al na 24 uur stopt als je niet inlogt... had hier een dag of 3 van gemaakt...
    en dat alles leeg is (mijnen, putten, tarwevelden) is alleen maar een voordeel, dat betekent dat ze hebben doorgewerkt en dat je dus gewoon door hebt geproduceerd! het duurt misschien iets langer om alles te vervangen (met premium heb je strax een extra bouwrij vakje ), maar of je nou gedurende 3 dagen elke dag 20 tarweveldjes of na 3 dagen 60 tarweveldjes moet planten (opnieuw bouwen) blijft in principe hetzelfde, alleen hebben ze dus niet op jou gewacht, maar gewoon doorgewerkt, ideaal zou ik zeggen!!!

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Toen ik begon aan Settlers heeft het mij erg verbaasd dat er geen sitter mogelijkheid is. Niet alleen handig in vakantie tijd, maar ook als er iets onverwachts gebeurt in je leven zoals een ziekenhuis opname of zo.

    Spelletjes zat op internet waar dat wel kan. Meestal heb je zelfs de keuze of die sitter je munten en/of edelstenen wel of niet kan uitgeven.

    Prima idee vind ik het dus
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de laatste 2 weken Vooraden aangevuld, nieuwe mijnen gebouwd, en in slaapstand gezet, kan na mijn vakantie zo weer beginnen.
    Dit heb ik ook met de waterputten gedaan, deze staan ook op slaapstand.

    Dus, volgens mij kan je best voorberijdingen treffen, om het eiland netjes te houden.
    voordeel is dat je na de vakantie, volop kan produceren.

  10. #20
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb toen ik twee weken op vakantie ging gewoon voor gezorgd dat alle basis productie middelen meer dan 50k in pakhuis stonden zoals boven gezegd gaat je eiland na 24 uur opslot en als er geboost wordt geloof ik 48 uur.

    Dus toen ik terug kwam had ik nog genoeg grondstoffen!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.