Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Een kijkje in de nieuwe versie

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    wel jammer dat de huidige spullen uit de gildewinkel verdwijnen. Had liever gezien dat er spullen aan toegevoegd werden

  2. #12
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het wel fijn dat de huidige dingen eruit gaan. Dit zou kunnen betekenen dat men gaat rouleren en dat de nieuwe items ook weer naar een bepaalde tijd eruit gaan. Dat zou kunnen betekenen dat ooit de Veteraan erin zou kunnen komen (sweet dreams)

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    de prijzen op de testserver zijn als volgt:
    Goudkoorts : goudmijn produceert 3x zoveel in 10 uur tijd, kost 720 Gildemunten !
    Avontuur de vikingen: 2800 gildemunten!
    Permanent bouwslot: Hiermee kun je 1 extra wachtrij voor bouwen toevoegen aan de bouwwachtrij, kosten : 10.500 Gildemunten.

    Valt me op dat de prijzen van Goudkoorts en de Vikingen weer extreem hoog zijn.
    Goudkoorts 720 gildemunten. In een gilde met ong 50 leden, die elke dag de gilde missie doen/afronden, betekent dit ongeveer tot 8 tot 9 dagen sparen. Rekenvoorbeeld: (8*11)+(8*77)= 88+616=704. Maar dit betekent wel dat de gilde, continue elke dag de missie afrond.
    Daarnaast moet je bij de gildemissies nogal eens ook wat waardevols als grondstoffen betalen. Omgerekend van al die missies en de tijd die je er in steekt en wat je ervoor krijgt, is goudkoorts wat mij betreft geen optie om te kopen.
    Pierro's pasta is nog altijd qua prijs gunstiger. Weliswaar 8 uur als duur, maar die kan je op elke gebouw gebruiken, inclusief je munthuis. En het kost maar 380 gildemunten.
    Vikingen voor 2800 is te duur, maar in vergelijking met pirateneiland welke voor 2000 munten er stond , is het wel weer een verbetering.

    Positief is wel weer de prijs van Permanent bouwslot is wat mij betreft redelijk. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!

    Ik had echt de stille hoop dat bij deze update een redelijke/goede beloning zou komen voor alle energie die de gildes steken in het verkrijgen van gildemunten. Het zou de gildemissies nog leuker maken.
    Maar helaas. Zelfde reacties lees ik ook op duitse en engelse forums. en krijg ik ook mee via de testserver. Hoop dat de spelleiding van Nederlandse server deze ontevredenheid als feedback terugkoppeld richting BB.
    Laatst gewijzigd door Komancer; 25-01-13 om 14:04.

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Goudkoorts is het niet waard. Totaal niet waard, dus een nutteloos iets.

    Vikingen voor 2800 gildemunten is het duidelijk wel waard, misschien zelfs goedkoop. Dat ding kost 300 edelstenen, kan je niet kopen voor kaartstukken en vinden is zeldzaam. Daar gaan me muntjes naartoe.

    Permanent bouwslot is het duidelijk ook wel waard. Ondanks dat een persoon er maar een aantal per dag binnen kan krijgen kan ik je verzekeren dat het mogelijk is om gildemunten binnen te halen met handelen. Ik heb zelf 4 geologen binnengehaald en heb nu alweer 6k munten liggen. Bouwslotje gaat er sowieso bijkomen!

  5. #15
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe lang blijven deze opties er eigenlijk in zitten? Ik, en wellicht menig bespeler zullen niet echt gehandeld hebben in de gildemunten, omdat we niet wisten wanneer het veranderd zou worden. Een extra geoloog heb ik niet gewild, ben blij ook dat ik die niet heb gekocht.

  6. #16
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Goudkoorts is het niet waard. Totaal niet waard, dus een nutteloos iets.

    Vikingen voor 2800 gildemunten is het duidelijk wel waard, misschien zelfs goedkoop. Dat ding kost 300 edelstenen, kan je niet kopen voor kaartstukken en vinden is zeldzaam. Daar gaan me muntjes naartoe.

    Permanent bouwslot is het duidelijk ook wel waard. Ondanks dat een persoon er maar een aantal per dag binnen kan krijgen kan ik je verzekeren dat het mogelijk is om gildemunten binnen te halen met handelen. Ik heb zelf 4 geologen binnengehaald en heb nu alweer 6k munten liggen. Bouwslotje gaat er sowieso bijkomen!
    De laatste keer dat ik keek koste vikingen nog altijd 795 edelstenen..... vergeleken met 2800 gilde munten is dat een koopje...

  7. #17
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat de goudkoorts wel zal veranderen voor de eindversie omdat de pasta voordeliger is in gebruik.
    Het nieuwe mini avontuur is inderdaad mini maar voor een makkelijk avontuur is de ep niet slecht. De loot is wel laag.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Lightbulb

    Kunnen wij dan ook de opdracht spellen van de lager levels waar wij al aan voor bij zijn ????

    zal ook mooie zijn dat die bespeelbaar worden

  9. #19
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youno Bekijk Berichten
    Kunnen wij dan ook de opdracht spellen van de lager levels waar wij al aan voor bij zijn ????

    zal ook mooie zijn dat die bespeelbaar worden
    Na de update is dit mogelijk ja

  10. #20
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Goudkoorts krijgt een aanpassing;

    Gold Fever : Rises the output of a Gold Mine x3 for 16 hours - Costs 620 Guild Coins

    Dat scheelt alweer een stuk

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.