Hier kun je je reacties kwijt op het onderwerp: Een kijkje in de nieuwe versie
Graag netjes houden en geen vingers wijzen.
Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.
- BB_Skelril
Hier kun je je reacties kwijt op het onderwerp: Een kijkje in de nieuwe versie
Graag netjes houden en geen vingers wijzen.
Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.
- BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Worden de gildewinkel items vervangen, of komen deze nieuwe erbij? Het plaatje met de rode pijlen doet mij vermoeden dat ze vervangen worden, maar zou het toch graag willen weten.
Is er ook al bekent wat de prijzen worden? Als zo'n 'De Vikingen' bijvoorbeeld 10.000+ munten zou kosten is het ook weer niet echt rendabel en kan ik beter nu nog 'ff snel' een geoloog scoren ofzo
Top de veranderingen!
Binnenkort maar even op de testserver snuffelen
Als leider van een van de grote gildes zou ik graag willen verzoeken om eindelijk een overzicht aan te bieden van inactieven. Dus wanneer iemand voor het laatst online geweest is. Een vakantiemodus zou verder ook interessant zijn.
kan niet wachten
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
Ben erg benieuwd naar het nieuwe avontuur en zeer zeker ook erg blij met de toevoeging van een aparte handelstab!
Denk dat die laatst genoemde toevoeging een grote waarde zal hebben voor deze server!
Nu ben ik alleen benieuwd of dit nieuwe avontuur ook het eerste opstapje is naar de verhoging van de level cap. Even de testserver in de gaten houden dus.
Voor de liefhebbers een uitleg van de nieuwe items die bij de handelaar te vinden zijn:
Te vinden voor gildemunten!!!
Goudkoorts: Goudmijn produceert 3x zoveel in 10 uur tijd.Steenblokken: Voegt 1000 steen toe aan een afzetting.Avontuur de vikingenPermanent bouwslot: Hiermee kun je 1 extra wachtrij voor bouwen toevoegen aan de bouwwachtrij.
De andere items verdwijnen uit de winkel. Dus koop snel nog je geoloog als je hem nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Poegel; 24-01-13 om 17:54.
Het nieuwe avontuur komt in de korte zoektocht las ik, zal dan wel vanaf lvl 26 te spelen zijn Ik ben benieuwd.
Ik ga op de testserver kijken wat ze met die geoloog doen. Ik gok dat de meeste mensen juist voor die extra geoloog aan het sparen zijn. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de prijzen van de genoemde dingen omlaag gaan :-)