Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Overzicht van je gebouwen

JanusDeGrote

Overzicht van je gebouwen

Als onderdeel van het gebouwmenu, een overzicht van je geplaatste gebouwen met vermelding van belangrijke details zoals status, level, productiedetails, bouwvergunnig, locatie, ... + mogelijkheid om direct naar je gebouw te 'springen'.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit alles zit al in het economieoverzicht verwerkt. Maar locatie + naar gebouw springen zou inderdaad wel handig zijn in dit overzicht.
    Wat ik zelf het meeste mis is hoeveel gebouwen je hebt geplaatst. Bijvoorbeeld een overzicht van -> 10x dennenhouthakker, 18x dennenbosbeheer, 5x bronssmelter etc.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je zover hebt door geselecteerd in je economisch overzicht kun je makkelijk naar een gebouw springen door op een gebouw te klikken.

JanusDeGrote
    Inderdaad Poegel, dat bedoel ik eigenlijk met het overzicht.
    Ik ben momenteel zelf een lijst in Excel aan het maken omdat ik het gevoel heb dat de bouwvergunningen nogal 'eigenaardig' doen.
    Nogal omslachtig echter om up-to-date te houden...

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanusDeGrote Bekijk Berichten
    Inderdaad Poegel, dat bedoel ik eigenlijk met het overzicht.
    Ik ben momenteel zelf een lijst in Excel aan het maken omdat ik het gevoel heb dat de bouwvergunningen nogal 'eigenaardig' doen.
    Nogal omslachtig echter om up-to-date te houden...
    janus, heb je het toen helemaal nageteld? en klopte het?

ik heb namelijk het vermoeden dat ik ook heel wat vrije bouwvergunningen mis namelijk,
    bij grove berekening namelijk 20 missend

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Janus heeft hier geen account meer...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten