Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Generalen verdwaald

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Generalen verdwaald

Hoi,

Naam: Wittenagel
    Browser: Chrome
    Datum: 20-01-2013
    Tijd: 14:00

Avontuur : Stelen van de rijken (zelf gestart)
    Duistere priesters (uitgenodigd)

Tijdens de avontuur stelen van de rijken wilde een vriend graag duistere priester doen met mij. Ze had geen duistere priesters liggen dus heb ik haar 1 avontuur verzonden en mij uit laten nodigen.
    Bij de laatste kamp van stelen van de rijken heb ik alle generalen terug gestuurd naar eiland behalve de veteraan die moest nog 1 kamp aanvallen. Na de aanval heb ik de het avontuur afgerond. Na terug gekeerd te zijn op mijn eiland zie ik geen generalen reizen in mijn stermenu behalve de veteraan. Heb geschiedenis en cookies verwijdert andere browser geprobeerd maar ze bleven weg terwijl ik deze al van te voren naar thuiseiland had gestuurd.

Wat bleek nu:

Alle generalen die ik had verzonden naar thuiseiland voor de veteraan zijn op hun eigen houtje gereisd naar duistere priesters.

Wittenagel

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zou dat juist ook in een ticket naar support sturen. Lijkt me niet echt de bedoeling *-)

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Van de week hetzelfde gehad met 1 generaal die ik terugstuurde vanaf stelen, ik stuurde hem naar huis, maar ging onderweg naar het andere avontuur

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het is mogelijk om generaals tussen avonturen te sturen, misschien heb je op het verkeerde avontuur plaatje rechts in scherm gedrukt.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    dat is inderdaad mogelijk, maar ik ben er 100% zeker van dat ik mijn generaal terug naar huis had gestuurd vanuit het door mij opgestarte avontuur.
    Laatst gewijzigd door nolith; 20-01-13 om 18:19.

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet zeker dat ik heb geklikt naar thuiseiland.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten