Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Moderator en bereikbaarheid

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Moderator en bereikbaarheid

    Hallo,

    Het is niet de bedoeling iemand op zijn tenen te trappen maar er moet me iets van het hart. Met een idee der bij.

    Als ik een mod zoek dan krijg ik geen reactie. Schijnt dat ze alleen boven tafel komen als je loopt te schelden en zo. Dit kan niet de opzet zijn van een moderator.

    Mijn vraag is of de moderators op de chat er alleen zijn om de chat te begeleiden of ook antwoord kunnen en mogen geven op probelem bij en met het spel.
    En is het mogelijk dat de moderators beter bereikbaar zijn?

    Daarnaast denk ik dat het goed zou zijn om een lijst te kunnen zien van moderators en gelijk te kunnen zien of ze online zijn. Daarbij kun je dan aangeven welke functie welke moderator heeft.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    In essentie zijn ze er alleen om de chat te begeleiden. Als ze het antwoord weten op je vraag zullen ze die je vaak wel geven, ze kunnen technische zaken echter niet voor je oplossen. De helpdesk is te bereiken via het contactformulier op de ondersteuningspagina en en alleen doordeweeks te bereiken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt verschillende soorten moderators. Als deze mensen er alleen zijn voor de chat dan zou het handig zijn er [chat-mod} van te maken. Dan is het duidelijk. En ergens is het te gek voor woorden dat voor een spel waarvoor je kunt betalen de helpdesks alleen in de week bereikbaar is. Zeker als er zo'n groot bedrijf achter zit.
    Kijk in de spiegel en ontdek de 7 fouten.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ken wel meer dingen waarvoor je betaald maar niet 24/7 geholpen wordt hoor. Zal voor echte calemiteiten best wel gemonitord worden.
    Enfin is een discussie die je verder maar met hun aan moet gaan dan *-)

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    De mods hebben zover ik weet alleen invloed op de chat. Je hebt Skelril rondwandelen om het forum een beetje in de gaten te houden. Voor speltechnische vragen kun je hier op het forum terecht. Voor fouten kun je contact opnemen met het ondersteuningsteam. Dat het ondersteuningsteam niet 24/7 werkt lijkt mij vrij logisch...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.