Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: kunnen zien wie voor het laatst heeft ingelogd

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ja Faust0
    Ik stem ook voor.

  2. #32

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Goed voorstel, ben het eens met het verzoek voor beide opties (laatst online en gildemissie afgemaakt)

  3. #33
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Erg goed idee (zowel laaste datum online als gildemissie afgemaakt overzicht). Zal zeker bijdragen aan actievere gildes, en daardoor een actievere user community

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan me hierin vinden, dus goed idee

  5. #35

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Persoonlijk ben ik het met het idee eens. Alleen is dit informatie die alleen voor de gildeleider + officieren beschikbaar moet zijn naar mijn mening.

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    ja ben ik ook mee eens als gild mester en het zouw ook leuk zien als een lid even niet mag spellen door een ban dat je dat ook kunt zien

  7. #37

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Er is aangekondigd dat het gildescherm ergens in de toekomst aangepast zal worden en er meer informatie beschikbaar zal komen, zoals wie klaar is met de gildemissie.
    De vraag is alleen wanneer we dit kunnen verwachten: 2014? 2015?

  8. #38

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    goed idee ik sluit me ook aan bij FauSt0

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Heb dit concept al eens eerder gezien in andere games en opzich zou het niet moerlijk moeten zijn want voor de dagelijkse inlog bonus hebben ze de functie al. deze houd ook bij hoeveel dagen je niet bent ingelogt

  10. #40
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Inactieve gilde leden kan je eigenlijk makkelijk oplossen.

    Als je bij elke gilde-missie een GB (gilde-bericht) verstuurd naar jouw leden en vraagt of ze willen reageren als ze een gilde-missie hebben voldaan ben je eigenlijk van jouw probleem af. Je kan ook een wekelijkse schouw toepassen of een maandelijkse schouw. Dit houd in dat je elke week of om de twee weken alle gilde-leden af gaat en controleert of er actief mee wordt gespeeld. Wij krijgen ook een nieuwe gilde-interface dus al het bovenste kan je dan buiten spel houden.


    Het zal mogelijk zijn om te zien wie recent actief was en wie de gildemissies heeft voltooid, en kan je avonturen samenwerking aanvragen zien. Het zal ook mogelijk zijn om een lijst met "opvolgers" samen te stellen (te maken met het veranderen van de gildeleider).

    Je zou dan hier makkelijk kunnen kijken wie er speelt en wie niet
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 26-07-13 om 07:58.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.