Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: kunnen zien wie voor het laatst heeft ingelogd

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    kunnen zien wie voor het laatst heeft ingelogd

    Hoi allemaal,

    helaas hebben alle gildes wel te maken met inactieve spelers. Nu zijn er wel een aantal methodes om de inactieve spelers te herkennen, maar toch mis ik een essentieel stukje functionaliteit in het spel, namelijk het kunnen zien wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd.
    Hierdoor kan je direct zien wie voor het laatst heeft ingelogd en kan je direct hierop handelen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    als mede gild leider ben ik het er helemaal wij hebben het zelfde probleem

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    eens, zou makkelijk moeten kunnen, nu zijn de gildeleden te herkennen aan een groen kleurtje, verder hebben er nog geen kleurtjes een functie in de vrienden/gildelijst. Je zou (net als bij travian) dm van ander kleurtjes de lengte van niet ingelogd hebben herkenbaar kunnen maken; bijvoorbeeld langer dan 24 uur niet online geel, 72 uur oranje, 1 week rood. Dit kan evt alleen voor de gilderleider en evt de officieren zichtbaar kunnen zijn, mocht het een bezwaar zijn dat iedereen het ziet; maar kan ook gewoon voor iedereen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Deze suggestie is al eens eerder gedaan. Ondanks dat ik geen gildeleider ben, sterker nog...zit niet eens in een gilde, lijkt dit mij wel een belangrijk punt voor een gildeleider. Zeker ook nog eens met in het achterhoofd het voltooien van gildemissies.

    /teken er daarom ook voor.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou liever willen dat het zichtbaar wordt wie de gilde missies heeft gedaan. Dat is voor mij een betere indicatie dan of iemand online geweest is.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6
    Danieldewoeste's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ik sluit me aan bij FauSt0

    zou veel papier werk besparen ik mail nu iedereen en heb hele lijsten die ik door werk

  7. #7
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    ik sluit me ook aan bij FauSt0
    Scheelt een hele hoop werk voor de guildleiders
    ik stem voor
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  8. #8
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt mij inderdaad erg handig, maar de optie om te kunnen zien wie zijn gildemissie heeft voltooid is ook wel plezierig. Dus misschien een combinatie van die twee :-)

  9. #9
    Eowyn's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Goed voorstel, stem ook voor

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is essentieel om goed een gilde te kunnen managen. Liefst de combi : gildemissies voltooid en wanneer was het gildelid voor het laatst online.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.