Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Handelen tegen 2 dingen.

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Handelen tegen 2 dingen.

    Soms mis ik wel eens een extra handelsplaats. Dan wil ik zeg maar 100 munten ruilen voor 50 stenen en 50 water. Nu zou je dan moeten 50 stenen en een tweede ruil ook weer 50 munten voor 50 water. en voor de tweede handel moet je dan ook nog eens 3 muntjes betalen. Maar het kan dan ook weer net zijn, dat men 50 munten voor 50 water dan net te duur vinden, maar 100 munten voor 50 stenen en 50 water weer wel goed vinden.
    Of... soms wil je het avontuur ruilen voor 2 avonturen, in plaats van 1.

    Bovenstaande is natuurlijk maar een voorbeeld, maar ik kan me voorstellen, dat het soms handig is om twee voorwaarden te kiezen bij een verkoop.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Kan het topic zo snel niet meer vinden, maar heb dit in het verleden ook al eens voorgesteld. In dat topic stelde ik voor dat als jij een aanbieding voor iets wilde doen jij aan jou kant zelfs 3 of 4 items neer kon zetten en dat aan de gevraagd kant deze wel gewoon 1 slot zou blijven om het zo ook weer te kunnen misbruiken van meerdere handels op 1 regel te voorkomen.
    Er wordt nu beweert dat door het nieuwe handelssysteem er eigenlijk geen apart handelskanaal nodig is, maar imo is wat jij hier nu ook voorstelt gewoon een gebrek aan het huidige handelssysteem. Door het ontbreken hiervan gaat de stelling dat een handelskanaal niet nodig zou zijn voor mij iig niet op. Enfin wil de discussie over een tab daarvoor hier verder niet doen opwaaien, die heeft al diverse eigen topics, maar zal even verder zoeken of ik het eerdere voorstel nog ergens kan terugvinden ook.

    Maar /teken dus!

    edit: Gevonden:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...een-aanbieding
    Laatst gewijzigd door kili; 19-01-13 om 10:56.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag een guild only marktplaats erbij hebben zodat je overschot voor lager dan gangbare waarden kan ruilen met gilde leden, die ik bij voorkeur help dan vreemden dat is tevens een toegevoegde waarde voor een gilde waar niet iedereen altijd online is.

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop dat het handelschat niet gaat komen. Je krijgt dan het gezeik dat de prijzen alleen onderling worden verkocht en niet meer via handelskantoor. Iemand die weinig chat, is dus in het nadeel. Met de handelschat krijg je dus vriendjespolitiek en verkoop je dus alleen aan vrienden / bekenden. Ook ik koop mijn handel liever niet van een bepaald persoon.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het handelschat niet gaat komen. Je krijgt dan het gezeik dat de prijzen alleen onderling worden verkocht en niet meer via handelskantoor. Iemand die weinig chat, is dus in het nadeel. Met de handelschat krijg je dus vriendjespolitiek en verkoop je dus alleen aan vrienden / bekenden. Ook ik koop mijn handel liever niet van een bepaald persoon.
    Ben er mee eens. En je zult ook zien dat de handelschat dan met dikke spammers gevuld worden. Voor handelen is er gewoon Handelshuis en daar werkt vraag en aanbod verkoop je je troep niet dan heb je een te dure prijs simpel as it is. En ik zou graag willen dat mensen stoppen met verwijzen na wc 3 daar zit niemand.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.