Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: missie schatten zoeken

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    missie schatten zoeken

    Hoi, ik zit in niveau 21 en heb de missie schatten zoeken staan met de submissie munten op straat. Ik moet via de middellange schatzoektocht munten krijgen...Nu heb ik de ontdekkingsreiziger al diverse keren op pad gestuurd, maar tot nog toe geen munten. Ik loop hier al een aantal dagen tegen aan, want ik heb die ervaringspunten nodig om een level hoger te komen. Moet ik iets speciaals doen zodat hij de munten wel vind?

    Mijn volgende vraag betreft de missie bevrijd het thuisgebied. Ik moet 30 bandietkampen of minder hebben in mijn thuiszone. Maar als ik tel heb ik er lang geen 30 bandietkampen staan. Hoe kan ik deze missie volbrengen?

    help?

  2. #2
    Setje
    Hoi Kraplap,
    Alleen op de eerste vraag kan ik een antwoord geven.
    Het duurt idd erg lang voordat de ontdekkingsreiziger een munt heeft gevonden.
    Steeds maar weer op pad sturen en hopen dat hij hem snel vindt.

    Succes!!

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Dat schattenzoeken is een pure kwestie van geduld, ik heb er zelf ook een paar dagen over gedaan met meerdere ontdekkingsreizigers voordat er eindelijk eens eentje met een muntje op de proppen kwam.

  4. #4
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor de antwoorden!! Ik wil ook zo graag een niveau hoger...

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar 2 ontdekkingsreizigers zijn er non-stop ruim 2 weken bezig voor die missie :-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar 2 ontdekkingsreizigers zijn er non-stop ruim 2 weken bezig voor die missie :-)
    Hoeft niet, had m zelf al gelijk. Maar ok, je kan pech hebben natuurlijk

  7. #7
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    o jee...ben er al 3 dagen mee bezig..dan heb ik heel veel geduld nodig

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben al 4 weken bezig met die munt zoeken tot nu toe geen enkel resultaat. Moet het misschien een andere afstand zijn?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.