Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: produktiewaarde

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    produktiewaarde

    Hoi,

    Ik loop telkens tegen de missie van "haal een produktiewaarde van minstens 0/12h voor ijzer en kolen. Hoe krijg ik deze missie geslaagd?
    groetjes

  2. #2
    bando's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    probeer het eens met een buff. dat zou het aantal omhoog moeten krijgen. Als het al wil lukken dan denk ik aan een boterham of irma,s mandje

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    of bouwer meer ijzer/kolenmijnen, kolenbranders (schroef je productie dus zo omhoog tot die minimaal 0 is per 12 uur of meer is) of zet alle gebouwen, behalve eerder genoemde gebouwen, welke ijzer of kolen gebruiken even op pauze.

  4. #4
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    hoi kili en bando..ik heb beide geprobeerd. Het is de missie alles wordt optimaal. Ik moet de produktie waarde van ijzer en kolen op 0/12h hebben en voor de ijzerenzwaarden 60/h. Ik heb de buff geprobeerd (visschotel en broodje) maar dat werkt niet. Ik heb alles stopgezet wat kolen en ijzer gebruikte, en dan geeft het missieboek aan dat ik bij kolen en ijzer hem gehaald heb. Alleen als ik de produktie van ijzeren zwaarden weer aanzet dan moet ik de produktie waarden van ijzer en kolen weer allen.

    Hoop dat ik het een beetje duidelijk verwoord heb.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik heb dit probleem, kan de missie niet voltooien.. weet iemand een oplossing?

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon goed in je economie menu kijken. Als alles aan staat en je ijzeren zwaarden smid maakt meer dan 60 zwaarden per 12u. zit je wat dat betreft goed en ligt het probleem bij de kolen/ijzer. In dit geval moet je dus meer kolen en ijzer produceren omdat je daar te weinig van maakt of gebouwen die kolen en ijzer gebruiken (en niet je ijzerewapensmid) uitzetten. Je kan ook je ijzer en kolenmijnen upgraden, buffen (met bv. vissschotels) of er meer bijbouwen. Als je ijzerenwapensmid minder dan 60 per 12u. maakt kan je er ook één bijbouwen, je oude buffen of upgraden om de productie te verhogen.
    Genoeg mogelijkheden om deze missie te halen dus.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.