Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Structurele crashes en zeer trage server

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Structurele crashes en zeer trage server

    - Ik word bijna elke 10 minuten gepromt met de melding dat de cliënt gerefreshed moet worden.
    - De server is sinds gisteren (al VOOR de update en ook DAARNA) zeer traag.
    - Typen in de chat gaat soms vertraagd.
    - Verplaatsen van deco wordt soms helemaal genegeerd evenals het bouwen van gebouwen.
    - Decoraties verspringen spontaan massaal van locatie en terug.

    Graag zsm wat aan doen, ik word er heeltemegaar gek van!

    SirGoldalot

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Welke browser gebruik je? Gebruik zelf chrome en heb nergens last van. heb je je cache ook al geleegd. Heb zelf ooit s een soortgelijk iets gehad en dat was na t legen van de cache verholpen.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Hey SirGoldalot ,

    Het kan meerdere oorzaken hebben:
    1. Wat Kili zegt. Soms dat heeft de browser verouderde bestanden opgeslagen en dan gaat het mis met spelen. (Cache verwijderen, kun je doen bij instellingen van elke browser.
    2. Verouderde Flash. Het kan zijn dat je Flash te oud is en je een nieuwe moet hebben -> http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
    3. Een andere browser gebruiken kan helpen bij het probleem.
    4. Internet verbinding. Vooral als je draadloos speelt, kan het voorkomen dat je wifi zo nu en dan ''net even'' connectie verliest, waardoor je die client refresh pop-up krijgt. Oplossing hiervoor heb ik niet echt. (Router even opnieuw aan/uitzetten kan nooit kwijt trouwens)

    Probeer alle 4 de onderdelen even uit te voeren. Als het dan nog niet goed is, post dan hier nogmaals.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem als sirgoldalot.

    bouw wachtrij werkt niet correct bv 3 waterputten aan het bouwen , verdwijnen er plots 2 en moet je ze dus weer opnieuw plaatsen.
    leger maken in barak - spullen maken in proviandhuis - legers uit het garnizoen halen ............ de zandloper blijft maar door lopen.
    geoloog vind geen mijnen, ze zijn er wel na uitloggen en opnieuw inloggen (maar dit wordt wel erg vervelend elke keer)



    zijmissie zonen van het veld is niet af te ronden ondanks dat ik hem nu al 2x gedaan heb met minder als 300 rec verlies.



    Spullen uit je ster op stadhuis gooien gaat ook erg moeizaam en duurt minuten.

    En ja ik heb al van alles geprobeerd browser legen , cc cleaner gebruikt. flash en shokwave geupdate , router gereset, chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
    Wordt er nu wel flauw van intussen.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Echt balen Rativo...
    Bij mij vind hij trouwens alleen mijnen wanneer ik de lege pas heb verwijderd. Dit moet je sowieso altijd even doen, dan vind hij 100% een afzetting, anders herkend hij de ingestorte afzetten als ''nog bruikbaar'' Dus voordat je gaat zoeken, even de brokstukken afbreken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ondervind geregeld flash player crashes. Alles geleegd en opnieuw gestart maar blijft doorgaan.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    FP crasch

    Ook ik wordt er met regelmaat uit gegooid met als mededeling FP is gecrasht. Ben zelf helpdeskmedewerker maar dit gaat ook mijn pet te boven. Nieuwe FP, eerst oude verwijderd natuurlijk. Nieuwe browser, ook eerst oude verwijderd. Cache geleegd, cookies weg, Pc helemaal maar opgeruimd en schoon gemaakt ook al heeft het niets met Settlers te maken. Zeker zijn dat niets kan storen. En toch blijft het probleem. Er zijn spelers die roepen dat het komt omdat je via FB inlogt maar ik log nooit in via FB en lig er ook regelmatig uit.

    Hoop dat dit spoedig wordt opgelost.

    BTW Ik had dit ook al voor de laatste update.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    zelfs na het verwijderen van de mijn , vind de geoloog hem nog niet



    maar weer opnieuw inloggen voor de zoveelste keer

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ah das echt balen ja! Fingers crossed dat het zo snel mogelijk verholpen is...

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Heeft het er niet mee te maken dat je maar een bepaald aantal afzettingen tegelijk actief kunt hebben?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.