Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: avonturen zoektochten veranderd?

  1. #1
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    avonturen zoektochten veranderd?

    Sommige leden in mijn gilde hebben een tijdje geleden avonturen gevonden die je alleen bij de edelstenen handelaar kon kopen voor kaartstukken.
    Zoals buskruit en verrassingsaanval onder andere.
    Ik vroeg mij af of de zoektochten veranderd zijn, of dat het maar tijdelijk was.
    Vinden jullie nog zulke avonturen recent en op welke zoektocht? kort-middel of lang

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Heb op kort en middel nog wel avonturen gevonden steeds. Niet super veel maar toch wel wat.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Had zwarte ridders op middellange zoektocht, maar ik weet niet welke avonturen wel en niet normaal te vinden zijn, ik weet dat er ergens op een ander forum een overzicht van is, maar kan die ff niet vinden, iemand een link ernaar? of misschien is het handig als wij dat overzicht ook zouden hebben?

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nolith Bekijk Berichten
    Had zwarte ridders op middellange zoektocht, maar ik weet niet welke avonturen wel en niet normaal te vinden zijn, ik weet dat er ergens op een ander forum een overzicht van is, maar kan die ff niet vinden, iemand een link ernaar? of misschien is het handig als wij dat overzicht ook zouden hebben?
    Waarom zou je het wiel opnieuw moeten uitvinden? Je kan het beter goed jatten, dan slecht verzinnen. http://www.siedlertools.de/wiki/Entdecker

  5. #5
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik al in mijn post zei, ik bedoelde de avonturen die oorspronkelijk niet in de zoektochten zitten maar alleen voor kaartstukken gekocht konden worden.
    Op de duitse wiki staan ze nog steeds als avonturen die niet gevonden kunnen worden.
    Verrassingsaanval, wilde mary, bandietennest, stampende stier en buskruit zaten nooit in de zoektochten maar toch zijn er leden in mijn gilde die enkele van die avonturen een tijdje geleden gevonden hebben.
    Ik vroeg mij af of die er nu permanent inzitten, dus vinden jullie deze avonturen nog recent?

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Heb tot op heden nog nooit een: Verrassingsaanval, wilde mary, bandietennest, stampende stier en buskruit
    gevonden op wat voor zoektocht dan ook; zou ook kunnen zijn dat ik gewoon *ongeluk* heb; of misschien hebben je gilde leden zich vergist?!

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    nee roodstaart heb zelfs 2x vikingen achter mekaar gevonden!

    Kan ook vertellen dat er een tijdgeleden met een update een verandering bij is gekomen met de zoektochten. Die duitse site is way outdated. ff opzoeken!

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Frisqy vikingen kun je vinden met je verkenners.
    maar verrassingsaanval, wilde mary, bandietennest, stampende stier en buskruit dus niet normaal gesproken.
    Die kun je alleen kopen met kaartstukken.

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Vikingen zit ook gewoon in het pakket om te vinden; het gaat hier om de avonturen: Verrassingsaanval, wilde mary, bandietennest, stampende stier en buskruit

    Maar zou leuk zijn als Skellril even reageert; dan weten we meteen wat waar/ niet waar is en kan er weer een slotje op!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ow ahha das dat een fout aan mijn kant. Dacht altijd dat je alles wat je kon kopen met kaarstukken ook kon vinden op vikingen na. Ik kan die lijst niet vinden, ben er toevallig een tijd geleden tegenaan gelopen en heb hem helaas niet opgeslagen ergens. Ik weet wel dat 9/10 lijsten outdated zijn. Als ik me goed herinner is het gebeurt met de verandering van kaartstukken die je vind na een korte of lange zoektocht. Ergens op de engelse forums moet er wat over te vinden zijn.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.