Ik ben lid van een gilde en ik wil graag een gildehuis bouwen. Enkel en alleen omdat ie gewoon mooi is en ik em als decoratie gebruiken wil. Ik wil dus zelf GEEN gilde oprichten!
Nu hoor ik van deze en gene dat je GEEN gildehuis kan bouwen als je al lid bent van een gilde. Nu kan ik gewoon het gildehuis aanklikken in het bouwmenu. Ik heb de grondstoffen er nog niet voor, maar ik kan een bouwplaats selecteren en het daar neerzetten. Er ontstaat een bouw voorbereidingslocatie met uitroepteken dat ik nog onvoldoende grondstoffen heb. Dit alles lijkt dus te werken.
Nu mijn echte vraag (aan een MOD of DEV):
"Als ik straks WEL genoeg grondstoffen heb, wordt het Gildehuis dan gebouwd op de door mij gekozen locatie en blijft ie staan? of verhuist het gildehuis in z'n geheel naar mijn Stermenu omdat ik geen Gildehuis mag hebben binnen een een bestaande gilde?"
Dit is voor mij zeer kritiek, want ik hoef geen 5000 hhp, 5000 mm en 3000 munten uit te geven aan een stuk deco dat alleen in mn stermenu eindigt, ik wil em juist op de kaart als deco. Dus als het niet kan, ga ik em dus ook niet kopen.
Bij voorbaat dank voor het antwoord,
Mvg.,
SirGoldalot
[Temp2]
Woestewoud