Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: support doet niets aan gemelde problemen

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

support doet niets aan gemelde problemen

Het is dieptreurig dat support niks doet aan gemelde problemen. Wat is het nut nog van dit forum?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hulp geven, krijgen mbt het spel zelf (gameplay), info, feedback en discussies, grappen en grollen etc etc. Kijk rond en je ziet t. Speltechnisch alszijnde bv gildemissies werken niet of krijg steed de melding server zone crasht daar kan niemand hier iets mee voor je betekenen als hooguit skelril, maar geloof dat ook buiten zijn macht omgaat en dat die hooguit de druk op de ketel kan houden bij de ontwikkelaars.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    het is ZONDAG niemand van het dev team dat op zondag werkt en niemand die je verplicht om geld uit te geven al helmaal niet elke maand dat bepaal je toch echt zelf

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Forum = community. Voor problemen moet je contact opnemen met de technische dienst.
    http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Komop mensen....Begrijp de frustratie wel, ik zou het ook niet leuk vinden als het mij overkwam. Hoop ook dat ze het zsm voor jullie weten op te lossen. Begrijp ook dat die frustratie hier geventileerd wordt alleen is het bij veel spelers ook bekend dat dit dingen zijn die ook buiten de macht van zelfs Skelril omgaan, laat staan de MOD's.
    Het enige wat je hier kan doen is je beklag over de voortgang bij Skelril doen in de hoop dat die er dan enige druk voor jullie op kan houden. Enfin het ene probleem is het andere niet waardoor het ene sneller is opgelost dan het andere natuurlijk. Verder als ik iets in de winkel heb gekocht en het gaat kapot moet ik ook wachten tot de winkel weer open is. Zo werkt het op dat vlak hier natuurlijk ook met de support dus dat is iets waar we voor nu dan in ieder geval maar mee moeten leren leven.
    Succes er iig mee!

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is eigenlijk het probleem waar je mee zit?

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    snif weer een dag zonder mn lieve setlers begin ze nu wel te missen die kleine donders

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zelf geef geen geld uit aan dit spel dus dat is niet het probleem.

Het probleem is in een ander topic te lezen: Missie 'grote bogen' stopt niet. Deze is in juli 2012 gestart geloof ik, en meerder gebruikers hebben hier last van. Nog steeds is hier niks aan gedaan. Is behoorlijk storend als deze missie waarneer je online bent 10tallen keren begint te knipperen.
    Tevens heb ik nog een paar andere kleinere problemen maar deze heb ik nog niet gepost aangezien er volgens mij weinig of niks aan gedaan wordt. Vraag me af of support het forum wel leest.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Zou je de missie grote bogen niet kunnen verwijderen? of edelstenen gebruiken om hem te completen dan kun je tenminste door.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    heb zelf over 75 euro aan gespendeerd (ja ik weet het ik doe het zelf)
    maar zou het wel fijn vinden als ze maar een beetje meer interesse toonden voor de problemen in dit spel
    en het bemoeizuchtig commentaar van medespelersweg word gelaten (bij wie het spel gewoon doet )
    ben vanaf september bezig nooit echt problemen gehad zondag middag jl ingelogd geen probleem even avondeten en rond half 7 proberen in te loggen nada ,ik kan wel op het forum
    was ook bezig met een avontuur moest nog de laatste 2 verslaan en dan was mn avontuur klaar
    waren 7 verkenners bezig voor me

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten