Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: probleem in zone.

  1. #11
    KingBoa_NL
    Dit probleem heb ik ook gekregen nadat ik een standbeeld verplaatste: Er is een fout opgetreden in deze zone. probeer het later nog eens.

    Direct support gemaild en krijg ik eerst een standaard mail terug dat ik mijn browse geschiedenis moet verwijderen.
    Dit werkte helaas niet, vervolgens nog een mail gestuurd met extra uitleg en dan krijg ik dit terug:

    **** Moderator Edit ****
    Bericht verwijderd, het kopiëren van tickets is niet toegestaan.
    **** Moderator Edit ****

    Dus dit betekent dat ik moet wachten tot 20 februari en dan pas weer kan spelen?

    Kan dit echt niet eerder? *snik*
    Laatst gewijzigd door MOD_Donvdp; 07-02-13 om 16:57.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Boa, zit bij ons in het gilde, wij zijn maar klein en hebben iedereen nodig voor de gildemissies, is het echt niet mogelijk dat Boa eerder kan spelen?? Dit moet toch eerder te verhelpen zijn dan pas 20 februari?? alsjeblieft??

  3. #13
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Onderhoud is altijd van dinsdag op woensdag in de nacht, 20 februari is een update waar ze andere bugs fixen en wat nieuws toevoegen.
    Ik heb ook wel eens zone fouten gehad, meestal op de drukke uren maar die waren later weer weg.

  4. #14
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Onderhoud is altijd van dinsdag op woensdag in de nacht, 20 februari is een update waar ze andere bugs fixen en wat nieuws toevoegen.
    Ik heb ook wel eens zone fouten gehad, meestal op de drukke uren maar die waren later weer weg.
    Dat zou betekenen dat ik alsnog een week moet wachten....
    Beetje jammer, stelen van de rijken die ik net begonnen was weg, mijn dagelijkse bonussen ook foetsie.
    Bij ieder andere MMO die ik gespeeld heb, zou het binnen een dag of 2 opgelost zijn, maar goed het is niet anders.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Inmiddels kan ik door dit probleem als 2maanden niet inloggen, had het al opgegeven maar wou weer even kijken maar nog steeds niet. Erg jammer dit.

  6. #16
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V-Arman Bekijk Berichten
    Inmiddels kan ik door dit probleem als 2maanden niet inloggen, had het al opgegeven maar wou weer even kijken maar nog steeds niet. Erg jammer dit.
    20 februari wordt dit opgelost. Houdt nog even vol

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.