Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Nieuwe gratis grondstoffen gebouwen.

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe gratis grondstoffen gebouwen.

    Beste settlers,

    Ik vind dat er te weinig gebouwen zijn die gratis resources maken en dat ze (te) duur zijn, daarom stel ik het volgende voor:

    Enkele voorbeelden:

    -Een Bank, maakt gratis munten ten kosten van niets. (productietijd: 48 min)

    -Een Zuinige boerderij (tarwe velden maken is zeer vervelend omdat het elke dag moet gebeuren en graansilos heel weinig graan aanvullen), maakt gratis tarwe ten kosten van niets. (productietijd: 24 min)

    -Een Gildemuntenbank, (het gaat heel moeilijk, het verdienen van gildemunten. Dat komt doordat niet iedereen even goed meewerkt om ze te verdienen, waardoor het verdienen zeer sloom gaat en je pas na vele maanden een guitige geoloog kan kopen), maakt gratis gildemunten ten kosten van niets. (productietijd: 1H 36 min)

    Enzovoorts.

    Dit kan het spel verbeteren, want er is veel vraag naar munten, dat is altijd al zichtbaar geweest via de markt, en velen mensen willen graansilos voor hun boerderijen, doordat die teveel tarwe oogsten/een veld te weinig bevat.

    Groetjes, salah1998.

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    - Een bank die munten aan maakt vind ik een goede maar zou niet teveel munten moeten aanmaken.

    - Zuinige boerderij zou kunnen maar heb liever dat ze de graansilo's verbeteren dat die sneller graan aanvullen.

    - Gildemuntenbank ben ik tegen als je nu problemen hebt met de gilde missie completen zit je in de verkeerde gilde :P. En hoe zie je het voor je want sommige zitten niet in een gilde maar zouden door een gildemuntenbank wel kunnen aanmaken?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    - Een bank die munten aan maakt vind ik een goede maar zou niet teveel munten moeten aanmaken.

    - Zuinige boerderij zou kunnen maar heb liever dat ze de graansilo's verbeteren dat die sneller graan aanvullen.

    - Gildemuntenbank ben ik tegen als je nu problemen hebt met de gilde missie completen zit je in de verkeerde gilde :P. En hoe zie je het voor je want sommige zitten niet in een gilde maar zouden door een gildemuntenbank wel kunnen aanmaken?
    appel 1H 36 Min is maar een paar muntjes per dag, en dat geld ook voor 48 Min, het is dus heel redelijk wat ik hier schrijf.

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, munten zijn een van de weinige dingen waarvan ik denk dat je ze echt moet verdienen/zelf maken. Als je daarvoor een gebouw gaat maken wat ze 'gratis' aanmaakt voor je dan is het hek van de dam. Dan gaat de waarde van munten echt totaal onderuit op de markt en sort de economie binnen het spel op den duur in elkaar.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Mjah, munten zijn een van de weinige dingen waarvan ik denk dat je ze echt moet verdienen/zelf maken. Als je daarvoor een gebouw gaat maken wat ze 'gratis' aanmaakt voor je dan is het hek van de dam. Dan gaat de waarde van munten echt totaal onderuit op de markt en sort de economie binnen het spel op den duur in elkaar.
    Dat klopt een beetje, hier een aanvulling: een zeer lange productietijd en peperdure upgrade kan dit probleem vermijden.

  6. #6
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt, echter... een 'pederdure' upgrade is relatief. Wat voor jou (ik heb GEEN idee van welk niveau je bent in het spel) een peperdure upgrade is kan voor anderen een zakcentje zijn dat ze graag aftikken voor een dergelijk upgrade

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Klopt, echter... een 'pederdure' upgrade is relatief. Wat voor jou (ik heb GEEN idee van welk niveau je bent in het spel) een peperdure upgrade is kan voor anderen een zakcentje zijn dat ze graag aftikken voor een dergelijk upgrade
    Ik ben niveau 34, dat betekent dat het voor niemand zomaar iets is

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    En ik heb genoeg bouwvergunningen over om te produceren als iemand van lvl 45 dat doet.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.