Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 4 5 6
Resultaten 51 tot 55 van de 55

Onderwerp: Community Input

  1. #51

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn vraag is dan: Indien dit topic er niet was geweest waren de paasmissies dan niet doorgegaan?

    Oftewel: Skelril behoren je opmerkingen niet tot de categorie zwakke excuses?

  2. #52
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Geer Skelril bedoelt niet de paasmissies.. Maar de paaswedstrijd hier op het forum.. paaseieren schilderen en mandje maken.. winnaar verdient edelstenen..

    De ingame missies zou op alle servers gelijk.. Het is dat we hier geen events hadden zoals op de andere servers en die is er nu

  3. #53

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Geerius doelt op t goede: http://forum.thesettlersonline.com/t...621#post217621

    De paaswedstrijden op het forum zijn ook wereldwijd en daarmee dus niet te vergelijken met de intentie van dit topic. Ik snap dat Skelril meer activiteit van de community wil eer er iets komt. Vanwege gebrek aan creativiteit sla ik de paaswedstrijden over, mijn talenten liggen elders. Het zou inderdaad leuk zijn als meer mensen actief mee zouden doen.
    Laatst gewijzigd door kili; 31-03-13 om 16:08.

  4. #54
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Geerius,

    Ik doel hier op de paas wedstrijden:

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-Online-paasei
    en
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-een-paas-mand

    Hiermee zijn een groot aantal edelstenen te winnen, ik denk toch niet dat dat een zwak excuus is? ;-) Het is inderdaad zoals kili al aangeeft geen evenement specifiek voor deze wereld, maar er vallen wel een groot aantal edelstenen te winnen, en paaseieren / paas manden maken is volgens mij iets wat puur nederlands is ;-) Het is een begin. Als er geen mensen met dit soort evenementen mee doen, dan ben ik bang dat de kleinere evenementen nog minder bekijk zullen trekken en het dus telkens de zelfde personen zullen zijn die iets gaan winnen! En dat is niet de bedoeling uiteraard :-).

    - BB_Skelril

  5. #55

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Geerius,
    Ik doel hier op de paas wedstrijden...

    ...Als er geen mensen met dit soort evenementen mee doen, dan ben ik bang dat de kleinere evenementen nog minder bekijk zullen trekken en het dus telkens de zelfde personen zullen zijn die iets gaan winnen! En dat is niet de bedoeling uiteraard :-).

    - BB_Skelril
    Ik begrijp je redenering Skelril, alleen blijven het aannames ipv feiten. Omdat mijn kind spruitjes niet lekker vindt, vinden alle kinderen spruitjes vies. Ook qua prijzen kan je het met regelgeving voorkomen dat prijzen steeds bij dezelfde uitkomen. Plus als dat ten gehore komt bij andere zal het mij niet verbazen als ze juist mee gaan doen. Je kan tenslotte zo 'makkelijk' iets winnen :P
    Enfin ik snap je en zal het standpunt verder niet gaan bestrijden. Komt er iets dan komt er iets en zo niet dan maar niet...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.