Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 55

Onderwerp: Community Input

  1. #41
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog wat dingetjes toegevoegd.

  2. #42

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud

    gildecompetities

    maak een competitie die zondags begint. het gilde wat in een week het meeste van het gekozen produkt produceert wint gildemunten. kan van dennenstronk tot kanon.

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb wat ideetjes, ik weet alleen niet of ze her en der al geopperd zijn:

    - Een tellertje bij de barakken om te laten zien hoeveel van een bepaalde eenheid je aan het produceren bent. Zoals het nu is, is het erg lastig tellen.
    - Een tijdsindicator hoelang een gebuft gebouw bij een vriend nog gebuft is. Net zoals wat je ziet bij je eigen gebouwen.
    - Wanneer je een generaal naar een avontuur stuurt en je maakt een fout, dat je deze dan nog terug kan halen tijdens de reis.
    - Een overzicht wie in het gilde de gildenmissies al hebben gedaan en wie niet.

  4. #44

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ideeën en dergelijke worden altijd na gekeken, er zal binnenkort meer informatie komen over wat er komen gaat! :-)

    - BB_Skelril
    Binnenkort is inmiddels bijna 4 weken

  5. #45

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Mischien geen echt evenement, maar wanneer je op de Nederlandse site een stress test aankondigt zet er dan ook Nederlandse tijden bij. Ik heb echt geen idee wanneer ik nu moet inloggen en ik ga het echt niet nazoeken. Dus als je deelnemers wil hebben, zet dan bij het vertalen ook even de klok in Nederlandse tijd.

  6. #46
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk niet dat het aangekondigde uur voor problemen heeft gezorgd. tussen 13u en 16u leek me vrij duidelijk, volgende week vrijdag is het tussen 14u en 16u, staat ook gewoon op de homepage (nederland) dus zo moeilijk is het heus niet

  7. #47

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

    Beste Settlers,
    Wij houden van onze community en zijn altijd op zoek naar manieren om de community meer te betrekken. Daarom willen we jullie vragen voor jullie input!...

    ...

    Voorbeeld: Maandelijks "Forum Guru" evenement waarbij er wordt gekeken naar de meest actieve en behulpzame settlers op het forum. Elke maand zal iemand worden verkozen die vervolgens een custom forum titel krijgt voor een maand.


    Je zult in staat zijn om je ideeën te posten tot volgende week vrijdag. Hoe specifieker je bent, hoe groter de kans dat je idee zal worden gekozen!

    Plaats >>hier<< je idee!

    - BB_Skelril
    We zijn nu ruim 3,5 maand verder. In de oorspronkelijke aankondiging wordt een week de tijd gegeven voor input. Je mag het zeuren noemen, maar waarom horen wij niks? Ik heb dit inmiddels meerdere malen aangegeven na ruim wachten. Het idee is leuk en mensen hebben getoond betrokken hiermee te zijn om deze dan na 3,5 maand nog niks te kunnen vertellen bij een sluitingstermijn van een week gaat gewoon nergens over...

  8. #48
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Kili,

    Ook al is het niet een van de door jullie aangegeven 'wedstrijden', er zijn op het moment twee gaande specifiek voor het paas evenement waarmee je een groot aantal edelstenen kunt winnen. Er gebeurt dus heus wel wat, maar als men hier niet aan mee doet... heeft het niet veel nut! Dus ik zou zo zeggen neem een kijkje en doe mee en maak kans op een leuk bedrag in edelstenen ;-)

    - BB_Skelril

  9. #49

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Jawel , maar dat zijn (ondanks dat ze voor iedere taal server apart zijn) wereldwijde. Ook leuk hoor, maar deze staan los van zoals ik de oorsprong van dit topic interpreteer,ideeën/ wedstrijden die specifiek voor deze community zouden zijn. Het hoeven ook niet per definitie suggesties te zijn zoals ze in dit topic staan aangegeven, alhoewel er best een aantal hele leuke staan aangegeven als ik zo bv alleen al eens bij Poegel kijk. Dit zou members ook belonen voor het actief meedenken waarom gevraagd wordt. Maar in tegenstelling tot dat is de feedback op alle ingegeven ideeën 0 vanuit BB.
    Mochten dingen om wat voor reden niet meer doorgaan (dat idee/gevoel heb ik er namelijk bij) laat dat dan op z'n minst weten. Voor mijn part staat er een verzonnen lariekoek reden bij als een echte reden om welke reden dan ook niet kan worden vertelt (puur als voorbeeld, wil hier geen suggesties wekken).

    Concreet: Community speciciek waarvoor dit topic naar mijn idee oorspronkelijk is bedoeld, gebeurd er naar iig mijn gevoel niets mee en dat vind ik jammer.

  10. #50
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Kili,

    Zoals ik hier boven ook heb aangegeven zijn de paas wedstrijden ook dit soort community evenementen. Ik wil iedereen dan ook uitnodigen om hier aan mee te doen om kans te maken op een leuke edelstenen prijs!

    Verder zullen er heus andere 'wedstrijden' komen, maar daarvoor moet er wel actief worden mee gedaan in de community ;-)

    - BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.