Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: Community Input

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij klopt jou verhaal niet helemaal. 1 april wordt namelijk ook in veel andere landen gevierd. denk bijv aan het Engelse aprils fool day. Het heeft dus niks te maken met de inname van Den Briel.

    Ook heeft halloween heeft niks te maken met Luther die zijn ideeen op de kerkdeur timmerde. Het is de avond voor allerheiligen die wordt gevierd. Gereformeerden maken zelfs bezwaar tegen de viering van halloween. Daarnaast werd de duitse taal niet ontworpen, maar ontwikkelt die zich doordat mensen die taal spreken.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Halloween

    Daarnaast vind ik het ook niet nodig om een event te hebben om te vieren dat Den Briel werd ingenomen of dat Luther zijn stellingen bekend maakte. Dan zijn er wel leukere en bekendere historische dingen te vinden.

  2. #22
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    ...zullen we maar nieuwe topic beginnen want geloof dat vele niet begrijpen wat de bedoeling is
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #23
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    1 april zou wel kunnen. De gene die de leukste of origineelste 1 april-grap weet te verzinnen, die krijgt een cadeautje.

  4. #24

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Als aanvulling op het idee van verhalenverteller kan je ook een verhaal vertellen over je ontdekkingsreiziger, wat hij onderweg heeft meegemaakt om bijv. 24 uur later met maar 10 graniet of 3 kaartstukken terug te komen.

    Meest hulpvaardige mensen op het forum zijn denk ik vaak een beetje de zelfde mensen, niet dat dat geen beloning waard is, zeker wel, maar ik denk dat iedereen een kans moet maken, niet alleen de mensen die gewoon veel tijd besteden aan het forum en de chat. Misschien een idee om iedere maand een andere community-wedstrijd te hebben, waardoor steeds wat anders beloond wordt; creativiteit, hulpvaardigheid, humor, wat dan ook, kan dan allemaal aan bod komen.

  5. #25
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep sluit mij aan bij nolith maar wel met kant tekening dat zo'n award wel bedoeld is om de activiteit van mensen op het forum te vergroten. Iemand met 5-20 post komt voor mij niet in aanmerking voor een award.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #26
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm, voor de <insert hier een hoog nummer>e keer, het gaat _NIET_ om in-game evenementen met gebouwen, avonturen en weet ik veel wat nog meer. Het gaat om community events op het forum! Degene die het leukste settlers verhaaltje kan schrijven, degene die de meeste newbie's fileert, etc

  7. #27
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel heeft op de eerste pagina al zo'n uitgebreid aantal voorstellen staan waar meerdere goede ideeën tussen staan dat het lastig is nog iets leuks toe te voegen. Maar daar het een community event moet zijn en het toch iets met creativiteit te maken mijn voorstellen:

    - Een verhaal te schrijven. Het kan dan maandelijks met een thema van bijvoorbeeld een avontuur of een eiland gebouw genoeg dingen te bedenken. Dit wel beperken met bv max 500 worden voordat we een verhaal krijgen van 20 bladzijden voor de schrijf lustige onder ons.

    - Iets meer creatieve en minder werk is een strip maken van bv in game screenshots of tekeningen. Max 6 tot 8 screenshots en daar een kort verhaal bij. Is weer net anders als een verhaal hierboven daar het uitgebeeld moet worden + korte tekst stukjes.

    Het moet mogelijk zijn voor iemand die wel op het forum leest maar niet post om ook te winnen. Anders maak je het niet toegankelijk voor iedereen en is de groep direct heel klein die mee doet en kan winnen want dat zijn dan alleen de fervente posters.

  8. #28
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raf73 Bekijk Berichten
    is het miss mogelijk om de dinosaurusbotten uit oude vrienden in de decoratieschatkist te zetten of evt als event decoratie??
    komen er nog 4 en 5 player avonturen of speciale gildeavonturen??
    mvg raf
    Het gaat hier puur om wekelijkse / maandelijkse evenementen die op het forum worden gehouden waarbij je een leuke prijs kan winnen.

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Het zal wel aan mij liggen, maar als je kijkt naar veel reacties is er in eerste instantie niet goed gelezen, ook niet door mezelf. Maar de reacties spreken wel een beetje boekdelen als je t mij vraagt. Mensen hebben behoefte aan in-game events en niet of minder naar community events. Dit blijkt wel uit sommige dingen die worden aangedragen als idee. Daarnaast is dat gedeelte van de spelers die het forum niet gebruikt erg groot, en is de event dus maar voor een enkeling en zal het langs de meeste spelers gaan die hier niet komen.

    Ik plijt dus hierbij voor een change of plans. Van Community event naar In-game event. Daar zal je veel meer mensen mee bereiken en zal het leuker zijn voor iedereen.

  10. #30
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Zo'n change of plans is leuk, maar met in-game events heb je gewoon weer een extra belasting op het team van ontwikkelaars. Die mensen zijn, als het goed is, druk bezig met allerlei leuke updates en weet ik veel wat nog meer in het spel. Die hebben gewoon geen tijd om willekeurige mini evenementjes te gaan lopen ontwikkelen.

    En dan nog, het hele idee van COMMUNITY events is dus om meer spelers richting de forums te trekken :P

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.