Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Accountsit / vakantievervanging / tijdelijke multi-account?

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Accountsit / vakantievervanging / tijdelijke multi-account?

    Ik kon het niet direkt in de regels vinden en in hulp wist ook niemand direkt een antwoord (behalve dat het een leuke vraag was :P)


    Mag je, in geval van nood bijvoorbeeld, je login delen met een derde persoon die inlogt op jouw account en vervolgens zaken als mijnen en dergelijke vervangt, eigenlijk zorgen dat je economie blijft draaien.

    een aantal andere spellen kent dit namelijk en ik ben benieuwd of het hier ook kan en mag + wat je ervoor moet doen.
    1 voorbeeld (zonder naam, maakt ook niet uit)
    accountsitting is toegestaan voor een periode van maximaal 12 uur om te zorgen dat je zaken doorlopen daar. Dit mag maximaal 1x per week.

    ander voorbeeld, vakantievervanging
    Binnen het spel wijs je iemand aan om beperkte tijd (1 week) jouw account erbij te beheren (zonder wachtwoord af te geven) en zo te zorgen dat, ook al ben je zelf weg, alles doordraait.

    het gaat hier wel om realtime spellen waar je verslagen kan worden als je weg bent en dergelijke maar toch is het wellicht ook hier een erg leuke optie ?


    Ben benieuwd
    Laatst gewijzigd door Griffyon; 11-01-13 om 00:38.

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Wat jij nu bedoelt wordt volgens mij niet beschouwd als een multi-account.

    Je kunt waar je ook bent inloggen en spellen, dat is het mooie aan een online game.
    Dus je kunt gewoon je naam en passwoord aan een vriend geven om je eiland draaiende te houden als je op vakantie bent.

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Wie gaat er nou ook op vakantie naar een plek zonder internet :P

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Vind dit eigenlijk wel een leuk idee, maar om dit dan ook te doen icm een zgd gastwachtwoord. Hiermee kan je dan bv niet de persoonlijkgegevens van diegene die jij sit aanpassen. Dit alles met het oog voor de veiligheid, zeker die van een 7 jarige.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Wat jij nu bedoelt wordt volgens mij niet beschouwd als een multi-account.

    Je kunt waar je ook bent inloggen en spellen, dat is het mooie aan een online game.
    Dus je kunt gewoon je naam en passwoord aan een vriend geven om je eiland draaiende te houden als je op vakantie bent.
    Het is volgens mij wel verboden wanneer iemand ook al settlers speelt. Want dan heb je meerdere spelers op 1 IP adres en dat moet van te voren toch worden aangeven?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is op het moment geen vakantie functie aanwezig. Houd er rekening mee dat het delen van je account informatie met een derde, zonder onze toestemming een schending van onze Algemene Voorwaarden is. Deze regels is er voor jullie eigen veiligheid zodat je de controle van je account niet kwijt raakt.

    We raden het altijd af om je account informatie weg te geven omdat er in het verleden meerdere mensen zijn geweest die hierdoor hun account zijn verloren.

    - BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    en hoe krijg ik hiervoor toestemming ik betaal ook voor de game vindt het dan ook wel redelijk als je 1 keer per jaar op vakantie gaat dat iemand het van je over neemt graag antwoord hier over

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon naar een locatie op vakantie gaan waar je kunt inloggen.... (of je settlers net zoals jezelf vakantie gunnen )

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas0805 Bekijk Berichten
    en hoe krijg ik hiervoor toestemming ik betaal ook voor de game vindt het dan ook wel redelijk als je 1 keer per jaar op vakantie gaat dat iemand het van je over neemt graag antwoord hier over
    Zou gewoon ruim (min. 1 week) vantevoren een ticket indienen met daarin dat je op vakantie gaat en dat je hebt afgesproken met .... dat die voor de periode van...tot... je account ff sit(ten). Hebben ze een week om er wel of niet mee in te stemmen en meen dat t streven is binnen 24 of 48 uur reactie te geven. Bij geen reactie: zwijgen is toestemmen :P

    Nah maar zonder verdere gekheid, wees idd zuinig op je logingegevens. Heb over de jaren al vele mensen horen klagen over gehackte accounts waarbij later bleek dat ze zelf de account deelde. Gast-account zou mooi zijn hiervoor. Als iemand dan inlogt als gast kan die sowieso jou gegevens niet aanpassen en je kan er nog wel meer restricties opzetten als je dat wil., bv niet of beperkt handelen ivm leegroof te voorkomen. Enfin, daar staat al ergens een topic over bij suggesties die je desgewenst kan ondertekenen

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Maar je kunt toch wel even zonder het spel? Het is niet alsof de wereld vergaat als je even een weekje weg bent

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.