Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Level 50 missie`s *spoiler*

  1. #1
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud

    Level 50 missie`s *spoiler*

    Ondanks dat ik heel happy ben inmiddels level 50 te zijn wil ik jullie *mede-spelers* vast waarschuwen voor de volgende missie:

    De missie heet: *Heel veel wapens*

    Het is de bedoeling dat je de volgende minimale productie waardes haalt voor je wapens:

    Bronzen zwaarden: 3600 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)
    Ijzeren zwaarden: 1200 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)
    Stalen zwaarden: 300 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)

    Nu echter de uitdagingen:
    Damascenes Zwaarden: 48 per 12 uur (met een standaard productie tijd van meer dan een uur per 1........ minimaal een gebufte level 4)
    Kruisbogen: 120 per 12 uur (met 36 minuten per KB (ex loopafstand); minimaal een gebufte level 4 nodig)
    Kanonnen: 60 per 12 uur (met 1 uur prod. per kanon (ex loopafstand); minimaal een gebufte level 3 nodig)

    Aangezien je al deze gebouwen reeds voor eerder missies hebt neergezet; en je mogelijk deze missie zou willen halen; LATEN STAAN dus.

    Beloning opzich is wel leuk: 500 edelstenen + 50 kruisbogen + 50 kanonnen
    Hiermee voltooi je de hoofdmissie: Heerser in de strijd wat je tevens 2x verbeterd trainings plan en 2x 50 soldaten oplevert

    Wees dus goed voorbereid voor deze missie!!

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    feli en thanks for the headsup! (bedankt voor de info dus :P)

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben inmiddels 200K verwijderd van lvl 50, Een gildelid is inmiddels al lvl 50....enig nieuws op nieuwe levels? Waarom telt je ep niet gewoon door, dit haalt toch de motivatie om nog adventures te spelen weg?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Intussen zijn er meerdere mensen lvl 50 ...Bij ons in het gilde al 2 man...en de volgende zal ook geen weken meer duren. Wanneer denkt BB de level Cap te verhogen ? Moet toch niet zo moeilijk zijn om de teller weer door te laten lopen. Wat is het nut van 'maximaal niveau bereikt' ?
    Intussen krijg je wel missies om vooral adventures te gaan doen....maar de verdiende ep krijg je dus nooit.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    mjah die vraag hebben ze op .com en .de al langer dan een jaar zoreandernl. Vermoedt dat nu 1 en ander flink getest wordt gezien er meer nieuwe features bijkomen, ook avonturen! Geef mij de update maar een maand later en goed, dan 1 week eerder en halfbakken. Ok ben nog geen level 50 misschien, maar zelfs op 50 kan je denk ik nog genoeg aan je eiland doen denk ik...

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    het eind komt hier anders aardig in zicht Kili

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah maar heb zo'n vermoeden dat jij onder 1 van de uitzonderingen valt Roodstaart

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben bang dat iedereen op lvl 50 wel tegen het eind aanloopt van zijn eiland... Als je alles lvl 5 hebt ( nog niet, maar scheelt niet veel ), je tarwe en water hebt ondervangen met watermolens en silo's, je stermenu vol hebt staan met settlers en je pakhuizen ( Cap 200K ) vol hebt zitten, raken de mogelijkheden een beetje uitgeput.

  9. #9
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    allereerst cheers op lvl 50

    duurt voor mij nog ff tot lvl 50... maar goed thnx

  10. #10
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de info rood. :-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.