Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Level 50 missie`s *spoiler*

  1. #11
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Er zitten leuke missies bij op lvl 50, met de 2500 edelstenen van lvl 50 behalen kom je op totaal 5k edelstenen uit mocht je alle missies kunnen voltooien.
    De lastige zijmissie met 200k munten verkrijgen(bezitten) vind ik te magertjes met de beloning en een compact tarweveld voor 1 hoofdmissie kan ook wel beter

  2. #12
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    hmm die van 200k munten bezitten ben ik niet tegengekomen... maximale te bezitten munten was 50.000 bij mij (wat nog best goed te doen was)

  3. #13
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Er zitten leuke missies bij op lvl 50, met de 2500 edelstenen van lvl 50 behalen kom je op totaal 5k edelstenen uit mocht je alle missies kunnen voltooien.
    De lastige zijmissie met 200k munten verkrijgen(bezitten) vind ik te magertjes met de beloning en een compact tarweveld voor 1 hoofdmissie kan ook wel beter
    weet niet of ze hier bedoelen bezitten want toen ik bij wijze van test 30000 munten leende van een maatje uit de gilde gebeurde er niets met de schuifbalk.
    ook heb ik meer munten vermeld staan in die zijmissie dan dat ik goud op voorraad heb

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Nog 2 missies waar je niets aan hebt als je lv 50 bent
    Produceer 500 kanonnen - kost veel tijd en grondstoffen om dat te maken : beloning 400 damzw en 400 trph = ok, maar de (magere) ervaringspunten van 1220 wordt niet omgezet in stermunten.
    De missie vind 10.000 munten tijdens epische avo's met een beloning van 24.800 ervaringspunten is bij mij nog niet voltooid, maar ik vrees dat ook deze ervp niet omgezet worden naar stermunten.
    Iemand die dit al zeker weet?

    En ja die missie van 200K munten = bezitten - elke keer als je maar 1 muntje uitgeeft gaat t er vanaf

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gekewe Bekijk Berichten
    Nog 2 missies waar je niets aan hebt als je lv 50 bent
    Produceer 500 kanonnen - kost veel tijd en grondstoffen om dat te maken : beloning 400 damzw en 400 trph = ok, maar de (magere) ervaringspunten van 1220 wordt niet omgezet in stermunten.
    De missie vind 10.000 munten tijdens epische avo's met een beloning van 24.800 ervaringspunten is bij mij nog niet voltooid, maar ik vrees dat ook deze ervp niet omgezet worden naar stermunten.
    Iemand die dit al zeker weet?

    En ja die missie van 200K munten = bezitten - elke keer als je maar 1 muntje uitgeeft gaat t er vanaf
    klopt, BB claimt dat vanaf lvl 50 alle EP wordt omgezet naar stermunten, maar dit is helemaal niet zo!!!
    die 10k munten vinden tijdens epische avonturen daar krijg je gewoon de ervaringspunten voor, dus gewoon negeren die missie!

  6. #16
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op level 50 zit is het onzin om die missie's met ep beloning te doen. Je krijgt er geen stermunten voor.
    Ook de ep van het avontuur waarmee je naar level 50 gaat, geeft voor het eventuele restant aan ep geen stermunten.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Ervaring punten van missies worden op niveau 50 nooit omgezet naar ster-munten. Dit is in het begin eenmalig gedaan maar ik heb geen idee of dit ook weer zal terugkeren.

    BB_Skelril

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    GEXTE,

    Ervaring punten van missies worden op niveau 50 nooit omgezet naar ster-munten. Dit is in het begin eenmalig gedaan maar ik heb geen idee of dit ook weer zal terugkeren.

    BB_Skelril
    Dank voor je antwoord.

    Maar das zeer jammer dan kan ik ze net zo goed weg klikken dus en misschien is het dan een idee om ergens zeer duidelijk kenbaar te maken voor diegene die op t punt staan te levelen naar 50, dat ze eerst hun missies moeten volbrengen voordat ze levelen.

    En mijn ontdekreiz heeft een zijmissie meegebracht dat ik VE moet doen en jawel hoor ook daar staan 5000 ervp bij als beloning, beetje jammer
    Laatst gewijzigd door gekewe; 28-11-13 om 19:28.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    GEXTE,

    Ervaring punten van missies worden op niveau 50 nooit omgezet naar ster-munten. Dit is in het begin eenmalig gedaan maar ik heb geen idee of dit ook weer zal terugkeren.

    BB_Skelril

    het is allemaal een beetje vaag... zo komt het onderstaande uit een ontwikkelaarsdagboek... daar wordt helemaal nix gezegt over EP uit missies... op andere momenten wordt er wel bij vermeld EP uit avonturen wordt omgezet vanaf lvl 50, maar hier is geen enkele melding over missies en dergelijke, dus ik kan de twijfel bij sommigen goed begrijpen aangezien het allemaal vrij vaag is...
    zoals anderen ook al zeggen: missies voltooien als je lvl 50 bent om zo een EP bonus/beloning te krijgen heeft dus geen enkele zin, dus gewoon negeren/annuleren die missies...

    Hoe zal het precies werken?

    Op de hierboven genoemde datum zullen alle EP die spelers hebben verkregen na het bereiken van niveau 50 automatisch worden geconverteerd in "Ster Munten" en zullen direct worden toegevoegd aan je burgemeestershuis. EP uit niet geaccepteerde in-game berichten zullen ook geconverteerd worden en uit de mailbox worden verwijderd.

    EP dat geaccepteerd is na het bereiken van niveau 50 zal ook worden geconverteerd in "Ster Munten".
    Als een tweede stap zal er een nieuwe winkel categorie worden toegevoegd aan het spel. De nieuwe categorie zal vele aanbiedingen bevatten die kunnen worden verkregen in ruil voor "Ster Munten". De items zijn nog steeds in de balancering fase, meer informatie over wat voor soorten aanbiedingen de winkel categorie zal bevatten zal later worden vrijgegeven, het zelfde geldt voor de implementatie datum.

  10. #20
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap de verwarring en ik zal deze feedback ook meenemen in mijn besprekingen. Met de update waarmee ster munten zijn geïmplementeerd zijn alle ervaringspunten van niveau 50 spelers geconverteerd naar ster munten, dit was eenmalig en ik heb helaas geen informatie of dit op een later tijdstip nogmaals zal plaatsvinden.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.