Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: gesloten topic: Regels van Settlers online

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    gesloten topic: Regels van Settlers online

    ik wil hier graag toch nog een keer op in gaan....
    er wordt namelijk aangegeven dat sommige regels in de FAQ staan...
    dit is op zich natuurlijk prima, maar deze zouden ook (naar mijn mening) ergens anders vermeld moeten worden... of op zijn minst goed doorverwezen (gelinkt) moeten worden....
    hoewel ik het helemaal met die regels eens ben, dat is het punt niet, maar je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij de regels doorneemt en vervolgens nog even in de FAQ kijkt of daar nog extra regels staan vermeld....
    FAQ staat voor Frequently Asked Questions en als je geen vragen hebt of op zoek bent naar de regels dan kom je daar dus op zich nooit terecht....
    hoewel de meeste (alle) regels voor zichzelf spreken natuurlijk, maar het zou toch fijn zijn als ze eenduidig en eenvoudig ergens terug te vinden zouden zijn zonder dat je alle topics moet doorzoeken voor extra regels en dergelijke!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 06-01-13 om 05:26.

  2. #2
    Danieldewoeste's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal mee eens , we komen er uiteindelijk wel,want we willen allemaal het zelfde alleen de neusen moeten de zelfde kant op

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er staan niet zo zeer "regels" in de FAQ als echte veel gestelde vragen waar onder "Mag ik meerdere accounts hebben". Er was een kleine fout in dit topic maar dit is aangepast zodat het naar het juiste document linkt.

    Verder staat alles doorgelinkt in dit topic: http://forum.thesettlersonline.nl/th...=4792#post4792

    Het forum heeft hiervoor ook uiteindelijk een zoek functie + men gaat akkoord met de Terms of Use als je registreert, waarin de meeste dingen ook in staan.

    - BB_Skelril

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt skelril, na de aanpassing in dat topic naar aanleiding van deze post is hij een stuk completer...
    wel vind ik dat er wat betreft de regels nog op erg veel plaatsen dingen bij elkaar moet zoeken, maar dit helpt wel om dingen op te zoeken!

    dan had ik nog een vraag...
    in de eerder genoemde FAQ wordt verwezen naar een paragraaf 8 (quote: "(lees Voorwaarden paragraaf 8)"). ik heb mijn best gedaan om die paragraaf "8" te vinden, maar ik weet niet of ik dat hele ding nou als paragraaf 8 moet zien of dat alleen puntje 8 op die lijst het ding is waar naar verwezen wordt.... (en zo ja, misschien is het dan beter om een handleiding te maken met paragraven die naar elke paragraaf afzonderlijk verwijzen?!?!?!? (als er een paragraaf 8 is dan verwacht ik dat er ook wel paragraven zijn van 1 tot en met 7)...
    ik heb die link wel gezien/gelezen, alleen vind ik het vrij onduidelijk wat nou precies met die paragraaf 8 bedoeld wordt....
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 08-01-13 om 04:50.

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan Paragraaf 8 vinden onder deze link: http://www.thesettlersonline.nl/nl/voorwaarden

    "Cancellation or suspension

    UBISOFT may, at its own discretion and without any prior notice, cancel or suspend your access to Subscription and/or to the Credits, in the event you do not comply with each of Terms of Sale herein."

    De Terms of Sale (oftewel Terms of Use) zijn hier te vinden: http://ubi.com/UK/Info/Info.aspx?tagname=TermsOfUse

    - BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    okay, ja, wel gezien/gelezen, maar vindt het vrij onduidelijk dat dat paragraaf 8 is

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.