Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Overdragen van gilde.

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Overdragen van gilde.

    Weet niet of dit al eerder is voorgesteld op het forum, weet wel dat het in de chat al wel een keer ter sprake is gekomen.

    Ik vind het een gemis, dat een gilde niet overdraagbaar is. Als ik een vereniging opricht en ik ga dan weg, de vereniging zal blijven bestaan. Maar hier is dat met een gilde niet zo. Enige wat je zou kunnen eisen, is dat degene aan wie je de gilde overdraagt, dat die een gildehuis moet hebben, alvorens hij het gilde over kan nemen.

    Als gildeleider op dit moment om wat voor reden dan ook zou stoppen, moeten de rest maar een nieuwe gilde opzetten. Hoe krom is dat?

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    In veel games maken ze idd gebruik van een successor/opvolger die dan na zoveel tijd inactiviteit van de leider de groep kan overnemen. Valt iets voor te zeggen idd...

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    En ja, dit is al vele malen gevraagd

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    In veel games maken ze idd gebruik van een successor/opvolger die dan na zoveel tijd inactiviteit van de leider de groep kan overnemen. Valt iets voor te zeggen idd...
    Klopt, maar meestal moet de oud gilde leider dan de overdracht doen.
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Mooi idee, je hebt mijn feedback.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag zien dat de rechterhand van de gildeleid(st)er meer bevoegdheden zou kunnen krijgen.
    Dit is niet alleen handig als iemand stopt en je de gilde wil overdragen , maar ook met vakantie's of tijdelijk niet online kunnen
    komen van de gildeleid(st)er

  7. #7
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Toen ik dit idee opperde, had ik niet in de gaten, dat gildeleider zat te twijfelen om te stoppen. En hoe krom is het, dat van de 5 mensen met een functie in het gilde, dat er 2 mensen niet meer inloggen en 1 geen activiteiten doet. Zelfs gildemissies wordt er niet gedaan. Als ''persoon met een functie'' in een gilde, kan ik die personen er niet uit gooien. Een nieuwe gilde oprichten is voor ons vooralsnog de oplossing. Is er al enig zicht op verbetering?

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Alsof de duvel er mee speelt. Zit in een nieuw gilde, stopt ook deze leider er mee. En ook dit gilde zal dan tegen het gegeven aanlopen, dat het gilde niet overdraagbaar is.

  9. #9
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Daarom ben ik ook een eigen gilde begonnen ik vind het raar dat mensen zo snel gildes killen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.