Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Blocking

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Blocking

    Een block moet gedaan worden met een gewone generaal. Althans, dat lees en hoor je vaak. Waarom kan dat niet met een geharde generaal? De enige reden dat ik kan bedenken, is dat een geharde generaal twee keer zo snel vecht en dus heb je minder tijd.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    een gewone generaal voor blocking is om de reden die zelf aangeeft. De geharde is sneller dus met gewone generaal heb je meer tijd om met bv een veteraan door het rode gebied te komen. Maar als je goed weet te timen kun je voor blocks ook geharde generaal gebruiken.

  3. #3
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Oh... dus technisch is het dus wel mogelijk. Dus het staat er eigenlijk verkeerd in de guides.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Bij de meeste guides die ik heb gelezen staat dat het verstandiger is om gewone generaals te gebruiken in verband met extra tijd. Slechts bij enkele aanvallen staat dan absoluut geen "snelle" generaal gebruiken omdat het dan echt fout gaat.

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Block: Stuur de volgende aanval, die na de block aanval komt, direct na block aanval. Zodat het block kamp bezig wordt gehouden terwijl de volgende aanval door de rode zone loopt, zonder onderschept te worden. Block aanval moeten worden gedaan met een gewone generaal.



    Zomaar een stuk tekst gekopieerd uit een handleiding. Er staat niks achter, heb niks verwijderd of wat dan ook. Sommige handleidingen komen dus toch tekort.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet zeggen dat ik Engelse handleidingen gebruik. Daar staat wel bij of het een normale kan zijn ja of nee. Dus dat is waarschijnlijk puur afhankelijk van de maker van de guides.

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Deze tekst die halandinh gekopieed heeft staat bij een handleiding voor avontuur "te paard" met een veteraan generaal.
    Bij deze handleiding moeten de block aanvallen gedaan worden met een gewone generaal, met een geharde of veteraan generaal lukte de block's niet bij mij en omdat dit mijn eerste block handleiding was met veteraan heb ik daar meer nadruk opgelegt.

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ARpear, Heb hem niet van Te Paard, die heb ik al gespeeld, weet alleen niet bij welk avontuur het wel staat. Weet ook niet zeker of het wel bij een handleiding van jou staat, ik gebruik er meerdere. In ieder geval, het maakt niet uit. Ik val in ieder geval over het woordje MOET en daarom vind ik de handleiding waar ik het vandaan heb gehaald kwalitatief minder. Je kan het als zeuren opvatten, bij mij op mijn werk kan een dergelijk woordje als ''moeten'' het verschil zijn van enkele miljoenen euro's.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.