Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: graanvelden

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud

graanvelden

Hallo,

Hoe los je het op dat je graanvelden niet na iedere daag `s morgens weer bijna allemaal op zijn?

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Door graansilo's in dezelfde aantallen te hebben als je boerderijen. Level * boerderijen = level * silo's. Met andere woorden, vier boerderijen * level 3 = 3 silo's * level 3.

En dan heb je ook nog rekening te houden met de looptijden.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Halandinh: Wiskundig gezien klopt het niet wat je doet ;-)
    4x3 <> 3x3, maar de verdere uitleg is wel goed. Je kunt natuurlijk (als je het level hebt gehaald ook grotere velden plaatsen die gaan minder snel leeg.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    of simpelweg meer velden plaatsen.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Halandinh: Wiskundig gezien klopt het niet wat je doet ;-)
    4x3 <> 3x3, maar de verdere uitleg is wel goed. Je kunt natuurlijk (als je het level hebt gehaald ook grotere velden plaatsen die gaan minder snel leeg.
    Oh... stom... 4x3 = 3x4 dat bedoelde ik te zeggen. Dus als je 4 boerderijen hebt, die level 3 zijn, zijn 3 silo's van level 4 dus voldoende. Maar dan moeten de looptijden van de silo's wel minder zijn dan de boerderijen.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    kijk even bij mij rechts boven hoe ik 4 eeuwige velden heb en nog meer aanmaak aangezien ik buff,

groetjes

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat gebeurd er als je wel een graansilo hebt, maar deze niet voldoende is voor het aantal boerderijen dat je hebt? Raakt het veld dan toch uitgeput, zodat je graansilo ook niet meer werkt en je hele productie stilvalt?

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sazija Bekijk Berichten
    Wat gebeurd er als je wel een graansilo hebt, maar deze niet voldoende is voor het aantal boerderijen dat je hebt? Raakt het veld dan toch uitgeput, zodat je graansilo ook niet meer werkt en je hele productie stilvalt?
    Ja, als je graanveld eenmaal leeg is, dan kan deze niet meer worden aangevuld door de silo. Je graanvelden kunnen daarin tegen wel boven het maximaal worden aangevuld als je over hebt.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Is dat zo? Want ik heb een vol graanveld dichterbij mijn silo en de silo slaat die gewoon over.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als er nog andere velden zijn die niet "vol" zijn (op beginwaarde) dan zal de silo die eerst bijvullen voordat hij de dichtstbijzijnde boven de beginwaarde zal vullen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten