Hallo,
Hoe los je het op dat je graanvelden niet na iedere daag `s morgens weer bijna allemaal op zijn?
Hallo,
Hoe los je het op dat je graanvelden niet na iedere daag `s morgens weer bijna allemaal op zijn?
Door graansilo's in dezelfde aantallen te hebben als je boerderijen. Level * boerderijen = level * silo's. Met andere woorden, vier boerderijen * level 3 = 3 silo's * level 3.
En dan heb je ook nog rekening te houden met de looptijden.
Halandinh: Wiskundig gezien klopt het niet wat je doet ;-)
4x3 <> 3x3, maar de verdere uitleg is wel goed. Je kunt natuurlijk (als je het level hebt gehaald ook grotere velden plaatsen die gaan minder snel leeg.
of simpelweg meer velden plaatsen.
kijk even bij mij rechts boven hoe ik 4 eeuwige velden heb en nog meer aanmaak aangezien ik buff,
groetjes
Wat gebeurd er als je wel een graansilo hebt, maar deze niet voldoende is voor het aantal boerderijen dat je hebt? Raakt het veld dan toch uitgeput, zodat je graansilo ook niet meer werkt en je hele productie stilvalt?
Is dat zo? Want ik heb een vol graanveld dichterbij mijn silo en de silo slaat die gewoon over.
Als er nog andere velden zijn die niet "vol" zijn (op beginwaarde) dan zal de silo die eerst bijvullen voordat hij de dichtstbijzijnde boven de beginwaarde zal vullen.