Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Meerdere generalen kunnen selecteren voor een avontuur!

  1. #1
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud

    Meerdere generalen kunnen selecteren voor een avontuur!

    Iedere keer als iemand nu een avontuur start dan heb je dus de mogelijkheid om je legers er op af te sturen, dit doe je (zoals bekent) via het avonturenmenu. Er opent zich dan een schermpje waar je de generaal kunt kiezen die je wil sturen en dat doe je dan vervolgens.

    Echter als je meerdere generalen moet/wil sturen dan moet je ook iedere keer die procedure weer door. Het leek mij veel handiger wanneer er een soort van checkboxje voor iedere generaal staat, dat je dan aan kunt vinken van 'Ik wil die, die, die en die sturen' en dan kun je daarna met één druk op de knop alle geselecteerde generalen tegelijk op pad sturen!

    Yay, iedereen blij... want, minder klikwerk en gedoe!

  2. #2
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Op zich wel goed idee, maar behoeft geen hoge prioriteit te krijgen. Als dit in 2014 wordt geïmplementeerd heb ik er ook vrede mee.

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Moh, het is net 4 dagen 2013... nog een jaar wachten is wat overdreven voor iets wat volgens mij nog relatief simpel te implementeren is. Maargoed, eerst maar eens afwachten meer mensen zoiets zien zitten en of Skelril het dan doorgeeft of niet.

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik bedoel met de tijd alleen aan te geven, dat ik het een lage prio heeft. Ik zal het niet missen als het er niet komt. Het is een idee, maar niet noodzakelijk.

  5. #5
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Moet zeggen dat ik het een goed idee vind; zeker gezien ik gemiddeld 8 generaals iedere keer naar avonturen stuur; meerdere in 1x selecteren zou wel handig zijn!

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon een knopje alle generaals sturen zou voor veel mensen al een oplossing zijn. Waarschijnlijk gaan meestal alle generaals namelijk op pad voor een avontuur.

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Of mogelijk maken dat je het scherm kan vastzetten(pinnen) net als bouwmenu.

  8. #8
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Of mogelijk maken dat je het scherm kan vastzetten(pinnen) net als bouwmenu.
    Voor!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.