Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: verliezen met duistere priester die onverklaarbaar zijn

  1. #1
    bando's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud

    verliezen met duistere priester die onverklaarbaar zijn

    Heb net duistere priesters gedaan en ben veel maar dan ook veel meer kwijt dan normaal

    heb de guide met veteraan en blocks gebruikt. Block kampen met gewone generaal en aanvaals kampen met veteraan. Ik dubbel check altijd of ik de juiste troepen heb geselecteerd en of ik goed sta. wat dus beide zo is geweest

    Nu het wreemde ben dus alle Cav van de block kampen kwijt terwijl de blocks gelukt zijn ( heb bij de block kampen niet eens het balkje inbeeld gehad. En mijn veteraan heeft met overmacht gewonnen ( toch 54+124 Cav omgekomen ??)

    Bij de laatste toren een wave aanval. waarbij ik in wave 2 ook weer Cav en 80% van de Lb kwijt raak.

    Terwijl dat dus niet kan, heb hem al wel 20 keer zo gespleeld en nooit zo iets als nu meegemaakt.

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Een verliezende generaal krijgt nooit het balkje in beeld, dat gebeurt alleen maar als je wint! Dat een block lukt (aka, dat de veteraan het kampje voorbij kon lopen) wil niet zeggen dat het gevecht van de blockende generaal ook lukt!

    Ik denk dat je gewoon domme pech hebt gehad en dat het gevecht van de blockende generaal te snel voorbij was en dat hij daarom al zijn troepen verloor.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.