Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Speciale gebouwen verhandelen

edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Je kan het gebouw weer gebruiken mocht je weer een gilde beginnen en zo zou iedereen dingen weer kunnen inruilen want dat zou bij alles gelden dan. Dan kocht ik direct een edelstenen mijn en wisselde die dan in met nog maar 1 edelsteen erin.
    Laten we wel realistisch blijven appeltaart deze reactie van jou gaat echt nergens over een edelsteen mijn zit een opbrengst aan en een gildehuis niet.
    Dus dat die edelstenen mijn niet in te wisselen is snapt iedereen maar items die geen opbrengst hebben moeten gewoon ruilbaar zijn.
    De meeste onuitputtelijke items zoals watermolen, graansilo, jagers hut en monnik klooster zijn toch ook ruilbaar snap zelfs niet waarom dat niet kan met de recycle fabriek die valt in de zelfde categorie als hiervoor beschreven.
    Dus graag toch weer even dit verhaal onder de loep nemen en doornemen met BB want ik heb gelijk en zo zullen velen met mij er net zo over denken.
    Laatst gewijzigd door edski; 10-05-13 om 23:48.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het niet met je eens dat gilde huis edelstenen gerefund moeten worden wanneer je ze niet meer gebruik er zou een grote aanwas kleine gildes of inactieve gildes komen.

Ik heb niets gezegd over recyclehuis van mij mag die gewoon verhandelbaar worden geen probleem mee alleen niet terug tegen edelstenen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nah volgens mij had die t over t niet kunnen verkopen van de akte als die die niet meer gebruikt taartje, dus voor muntjes ofzo. Daar valt nog wel wat voor te zeggen natuurlijk. Dat ze t niet terug inruilen voor steentjes lijkt me logisch verder.

edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Nah volgens mij had die t over t niet kunnen verkopen van de akte als die die niet meer gebruikt taartje, dus voor muntjes ofzo. Daar valt nog wel wat voor te zeggen natuurlijk. Dat ze t niet terug inruilen voor steentjes lijkt me logisch verder.
    idd kili dat had ik al aangegeven in mijn eerste bericht.
    Ik geef ook nergens aan dat een gildehuis terug geruild moet kunnen worden voor edelstenen.
    En het word ook direct zo overtrokken door appeltaart met zijn opmerking dat er een grote aanwas kleine gildes of inactieve gildes zouden komen.
    Ik vind dat er ruimte moet zijn voor leden die door dat ze nog niet zo bekend zijn met het spel zo een gildehuis nemen met de intentie om een gilde te starten maar zich toch aansluiten bij een gilde de kans moeten hebben om hun gilde huis te kunnen verhandelen in de open handel.
    Laatst gewijzigd door edski; 11-05-13 om 16:58.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ah verkeerd begrepen en iedereen is vrij om zijn mening of comments te geven op het forum.

Ik blijf het geen goede optie vinden er moet ook content exclusief blijven hetzij gildehuis hetzij recyclefabriek (hoewel ik die laatste zelf natuurlijk ook prettig vind)
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten