Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Wat te doen bij Scammers

  1. #1
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud

    Wat te doen bij Scammers

    Ik wordt moe van de mensen die je uitnodigen als vriend en vervolgens 24 uur later allemaal scam handel erin zetten als je ff niet oplet dan klik je erop en ben je alles kwijt.

    Is daar wat aan te doen kan ik het rapporteren wordt er wat mee gedaan.

    Vandaag had ik het van ene SchuringS handelsvoorstel 313 steen voor 33 pakjes!! heb hem direct uit mijn vriendenlijst gehaald maar zulke mensen zijn irritant in het spel en misklik is snel gemaakt!

    Graag advies want gebeurt zo vaak tegenwoordig dak er moe van wordt.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ehm... geen onbekende vriend verzoeken accepteren.... doe ik ook continu (het niet accepteren dan)

    Wat we verder vaak op de UK server deden was de persoon zijn naam meerdere keren op de chat laten passeren zodat mensen gewaarschuwd waren voor die persoon; verder werd deze persoon vermeld in de *prijzen-guide* voor handels prijzen; maar voorzover ik weet hebben we die hier niet

  3. #3
    L0rdSkywalker's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Almere
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    idd,dat legt helemaal aan jezelf appel,als je gewoon het kruisje indrukt heb je er geen last van,en filter gewoon je vriendenlijst.

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ach ik accepteer iedereen altijd in mijn vriendenlijst das mijn zwakte inderdaad maar is bloed irritant die lui je gaat ervanuit dat elke appel het beste voorheeft
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Gebruik de Poegeltactiek. Gebruik terug scammen. Muahahah!!! Evil masterminded.

  6. #6
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, het beste blijft nog: Zit persoon X in mijn gilde? Ja: accepteer vriendschap. Nee: Ophoepelen!

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    dus...allemaal opgehoepeld! ^^ :P
    Nah is wel de enige zekere manier. Daarnaast natuurlijk handels die jezelf niet bent aangegaan gewoon geen van alle aannemen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.