Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: actie annuleren button

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud

    actie annuleren button

    Heel regelmatig wanneer ik een actie doe, is er geen actie annuleren button. Soms komt dat erg slecht uit, bijvoorbeeld wanneer ik alvast dacht troepen te sturen naar een kamp of een verplaatsing te doen en ik zie dat er andere troepen onderschept worden terwijl dat niet de bedoeling was.

    Ik heb dit ook bij het plaatsen van gebouwen, gebouwen slopen (ook erg vervelend ff een mijn slopen en ik moet die sloopbutton weer op de een of andere manier kwijt zien te raken) wegen bouwen, eigenlijk alles waarbij die button normaal gesproken wel is. Ik heb dit probleem sinds een paar weken, Hiervoor kwam die button er altijd als ik een actie deed.

    Zijn er meer mensen die dit hebben, of zijn er mensen die weten waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen? ik moet nou op bezoek bij een andere speler of een andere actie aanklikken en uitvoeren om een actie op mijn muis kwijt te raken. Soms erg vervelend.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Als je je garnizoen selecteert als je wordt onderschept zie je daar links onderin een witte vlag. Klik die en je generaal komt terug. Bij twijfel laat je t garnizoen open zodat je bij tromgeroffel gelijk op terugtrekken kan klikken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem is dat ik bepaalde dingen niet kan selecteren omdat ik niet van mijn muisbutton afkom als ik al iets anders geselecteerd heb, ik kan dus het garizoen niet openen, omdat ik een andere actie op mijn button heb, en die eerst moet uitvoeren, ik kan hem niet annuleren. soms kost dat teveel tijd (in geval van een onderschepping) en soms is het irritant, zoals met de sloophamer, want die verdwijnt helemaal niet wanneer ik iets gesloopt heb.

  4. #4
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    De "actie annuleer" knop is met een update verplaatst van bovenaan je scherm naar onderaan je scherm boven je stermenu, misschien dat je hem daar door mist.
    Ik had ook een keer dat ik mijn garnizoen menu opnieuw moest open, toen de generaal was onderschept, voordat ik hem kon terugtrekken.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook heel af en toe dat de button is verdwenen... Meestal vlak nadat ik van eiland ben veranderd. Een keer van eiland wisselen lost bij mij het probleem op.

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    nope, sorry dat is het niet soms is die button er wel, meestal is ie dr gewoon niet, ik kijk altijd onderaan me scherm, volgens mij is dat aangepast vlak nadat ik begon te spelen, dus ik weet waar ik moet kijken. ik heb het idee dat ik er met chrome iets meer last van heb dan mozilla, maar zeker weten doe ik dat niet. met mozilla wat vaker crashes, dus ik speel liever in chrome. Op het moment gaat het weer even goed met die button, maar die pop-up kan het ook zo weer af laten weten, ik denk 75% van de tijd heb ik hem niet.

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had dit probleem vandaag ook, na schijfopruiming en browser vernieuwen was het weer gefixed.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    heb dat hier ook regelmatig, even op de pijl onder je ster menu klikken, dan zie je hem,
    klik je weer op de pijl staat ie weer waar die hoort

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.