Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: mailsysteem

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud

    mailsysteem

    Hoi!

    Het mailsysteem zoals het nu is, je kan hersorteren op datum, soort, enz, heel handig allemaal, maar toch erg onoverzichtelijk, en het is best wat terugzoeken om te kijken of er niet nog het een en ander is gestuurd tussen de verbeteringen door, waardoor ik nog welleens wat mis. De mailbutton (er is mail) verdwijnt zodra je je mail opent, dus om te zien of nog meer is wat wel de moeite waard is (naast de strijdverslagen en verbeteringen) moet ik regelmatig alles nakijken. Ik denk eigenlijk dat dit veel makkelijker/overzichtelijker kan.

    Ik vind het fijn om te kunnen terugkijken wie er langs is geweest met verbeteringen, bijv om zo ook even wat terug te kunnen buffen, maar die hele lijst zou misschien apart kunnen van echte berichten en handelsverzoeken. Ditzelfde geld ook voor de strijdverslagen.

    Het lijkt mij dat een aparte button voor 'nieuws' het huidige mailsysteem het veel overzichtelijker kan maken. Hierin kan dan alle strijdverslagen en verbeteringen binnen komen. Of evt binnen het mailsysteem een buttons waarin je alleen geschreven mailtjes van andere spelers, handelsverzoeken en andere producten die per mail binnenkomen (ontdekkingsreiziger bijv) kan aanklikken, waardoor je alleen de betreffende mails ziet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien leuke optie voor 'premium spelers' idd (mensen die weleens echte euro's in t spel gestoken hebben), een inbox die je kan sorteren op een aantal categorieën. Alhoewel ik t voor non-paying ook wel een leuke optie vind, maar nodigt premium ook wat extra uit wellicht.

    Ps: voor t 'flamen' begint. Ben ook nog steeds non-paying alhoewel een starterspack wellicht niet zo verkeerd is...

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...gboek-november en dan het kopje "Verdere vooruitzichten". Volgens mij zijn ze er al mee bezig :-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.