Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Vast globalkanaal mbt politiek en geloof(sovertuiging) een idee?

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Vast globalkanaal mbt politiek en geloof(sovertuiging) een idee?

    Politiek en geloof, voor mij 2 onderwerpen die enerzijds best onder pegi7 kunnen vallen en waar mijn inziens eigenlijk niet veel mee mis is. Echter zijn het gewoon 2 onderwerpen waarin de discussie nogal snel erg beladen en enigzins verhit in kan raken die toch iets minder pegi7-vriendelijk aanvoelt. Daarnaast valt het mij op dat er toch best een grote groep spelers is die zich toch storen aan deze onderwerpen en wellicht zichzelf (ondanks dat ze er zelf niet aan deelnemen) gekwetst door voelen.
    Nu kan je zeggen van zet die mensen op ignore als je je er aan stoort, sluit de chat via de - rechtsboven of verbiedt zelfs t onderwerp (is hier volgens mij al eens gebeurd of anders op UK, weet ik zo ff niet), maar goed.... iedere keer je chat sluiten of mensen op ignore zetten is niet alles en met onderwerpen als deze in zn geheel verbieden lijkt me dat we ook niet veel mee opschieten, integenstelling misschien wel zelfs...

    Maar is het daarom dan niet misschien een idee om hier een global voor toe te wijzen waar mensen die zin hebben in een discussie omtrent dit onderwerp dan terecht kunnen en waar zij dan redelijk vrijuit in kunnen spreken zonder mensen te kwetsen die toevallig de chat ff meelezen?

  2. #2
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    dat is een optie ben ik mee eens (vind het ook een goed idee) maar de kans is groot dat mensen dan de kans krijgen om racistische opmerkingen gaan plaatsen en er mee weg komen het is een goed idee maar in de praktijk denk ik dat dit het niet gaat worden want en valt niet te overzien of iemand het racistisch zegt of dat hij serieus over is.

    goed idee maar ik denk dat het echt gewoon niet gaat werken

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah heb ingame ook wel al vernomen dat de kans ervoor eigenlijk nihil is. En mbt tot idd bv racisme heb je denk ik ook wel gelijk. Sommige dingen kunnen als niet racistische opmerking worden genoemd, maar zowel worden opgevat idd, is wel een fragiel iets.

  4. #4
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    je kunt het altijd proberen

    denk er aan niet geschoten is altijd mis. nee heb je ja kun je krijgen

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Zo is t ook

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Discussies e.d. zijn altijd welkom mits iedereen de regels in acht neemt. Verder is dit een spel, en uiteraard, zoals eerder aangegeven mogen discussies best, maar het is niet de bedoeling dat we discussie hoekjes gaan aanmaken, omdat dit onoverzichtelijk is.

    - BB_Skelril

  7. #7
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    sorry bb_Skelril

  8. #8
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry maar er is teveel verdeeldheid in geloof en politiek om een discussie op te laten waaien.
    Wie weet wat het met zich meebrengt :S
    Gesprek kan je beter over TSO zelf laten gaan dan hebben de ontwerpers er ook nog wat aan en vergeet ons niet :P
    Willen jullie er zo graag over praten maak er dan specifiek een guild voor, kunnen jullie daar lekker je gang gaan
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.