Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Aparte Avonturen chatkanaal

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

Aparte Avonturen chatkanaal

hoi, weet niet of het al een keertje eerder voorgesteld is, maar hierbij toch mijn idee.

het lijkt me handig om op de avontuur eiland waar je bijvoorbeeld met 3 spelers bent een algemene
    avonturen eiland chat te hebben.

het is vooral handig bij avonturen met 3+ spelers.
    je hoeft dan niet met 2 personen afzonderlijk in een fluistergesprek te zitten en
    je hoeft je gilde kanaal niet te belasten met onbelangrijke info voor de overige leden.

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hier is al een mogelijkheid voor, namelijk;

/j global-20

Verander het nummer naar het nummer van het kanaal waar je graag heen wilt. Er zijn op het moment 30 kanalen aanwezig, waarvan 1 + 3 de enigen zijn die bezet zijn (1 is wereldwijd, 3 is het handels kanaal. Het enige nadeel is dat je zodra je dit intypt in de chat, je de wereldwijde chat niet meer zult zien totdat je terug gaat naar dit kanaal.

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ok dat wist ik niet, wel handig.
    maar er zijn dus 30 kanalen beschikbaar...kan het ook voorkomen dat je toevallig met andere spelers in een zelfde kanaal zit, of is het puur private voor die 3 spelers?

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Deze kanalen zijn open, en kunnen door iedereen worden bezocht. Enkel zijn de meeste kanalen bijna altijd leeg, dus grote kans dat je gewoon alleen zit :-).

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    i see...we zitten er al op met z'n 3en. De gilde heeft er geen last meer van.
    en de info blijft langer staan..dus super handig.

uiteraard heb ik veel vragen...maar die kan ik hier niet alle stellen.
    Pvp, komt dat begin 2013 uit of midden of eind?

en wat mij betreft mag deze thread weg. Dank voor d e info.

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Op het moment is er nog geen datum bekend over de nieuwe PvP functie. Zodra hier meer over bekend is zullen jullie dit te uiteraard direct te horen krijgen! :-)

- BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten