Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Extra beloning,voor het sneller Afmaken van een avontuur..

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud

    Extra beloning,voor het sneller Afmaken van een avontuur..

    Hallo,

    Is het misschien een Idee,om de mensen te Belonen die een avontuur sneller oplossen dan de tijd die er voor staat!!

    B.V.:

    Extra munten.
    Extra grondstoffen.
    Of een speciaal gebouw...

    Geef hier je mening...

    Mvg,Snorro

    CBN-Gilde

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Denk dat het lastig is te implementeren voor ze. Maar je zou inderdaad drie tijdspanne moeten kunnen maken waar de rewards hoe langer je erover duurt slechter worden.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Hier twijfel ik over; aangezien dit voor high-levels relatief makelijker is dan voor low-levels!

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep maar het zou een extra dimensie kunnen geven voor de lagere want bijvoorbeeld duistere priesters is voor hoger lvl op dit moment easy en daar zou men de loot voor hem bij snel doen kunnen verlagen dus ik denk eerder dus andersom dan het oorspronkelijke idee
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Hier twijfel ik over; aangezien dit voor high-levels relatief makelijker is dan voor low-levels!
    Je zou het kunnen doen dmv een level grens. Voor level 26-31 staat er dan bv weer een andere beloning tegenover dan voor 33-39. Of dat je vanaf een bepaald level geen extra beloningen meer kan verdienen dan de standaard gegeven.
    Idee is leuk denk ik en denk ook dat er tal van mogellijkheden zouden kunnen zijn om dit uit te werken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Geweldig idee, ik ben wel toe aan wat extras.

  7. #7
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Zwaar tegen. want soms is het ook gewoon leuk om Dark Priest twee keer tegelijkertijd te doen of dat je mee bent met anderen tijdens een avontuur. Zelf ben ik ook af en toe bezig aan meerdere avonturen tegelijkertijd, al dan niet via een lootspot. En met mijn werk ben ik gewoon afhankelijk van de avonduren. En als je het hebt over de Moerasbuurvrouw, ja je hebt soms meerdere waves nodig en dan gaat er weer een nacht of een werkdag overheen.

  8. #8
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, nou moet ik trouwens wel zeggen dat de tijden die je mag doen over een avontuur soms wel absurd zijn!

    Vanmorgen nog een 'De Zwarte Ridders' gespeeld, kun je 8 dagen over doen... Na 2 uur was het toch echt afgelopen hoor, maargoed... zal wel aan mijn speelstijl liggen (niet beginnen voordat alle R klaar zijn of als ik geen tijd heb om het in 1x af te maken, etc), maar dan snap ik soms echt niet hoe mensen echt 2-3 dagen over een 'Te Paard' kunnen doen terwijl het in principe een uurtje werk is (inclusief de wachtijd van naar het avontuur reizen).

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Vrijwel alle avonturen die ik of alleen of samen met andere heb gedaan waren ruim voor het verstrijken van de deadline afgerond. Maar ik moet toegeven dat ik op dezelfde manier te werk ga als Beittil. Eerst voorbereiden en dan over het avontuur heen knallen.

  10. #10
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Mjah, nou moet ik trouwens wel zeggen dat de tijden die je mag doen over een avontuur soms wel absurd zijn!

    Vanmorgen nog een 'De Zwarte Ridders' gespeeld, kun je 8 dagen over doen... Na 2 uur was het toch echt afgelopen hoor, maargoed... zal wel aan mijn speelstijl liggen (niet beginnen voordat alle R klaar zijn of als ik geen tijd heb om het in 1x af te maken, etc), maar dan snap ik soms echt niet hoe mensen echt 2-3 dagen over een 'Te Paard' kunnen doen terwijl het in principe een uurtje werk is (inclusief de wachtijd van naar het avontuur reizen).
    Dat begrijp ik dan weer wel, en dat kan ook een manier van spelen zijn. Het maken van maximaal 200 van elke soort maken en dus elke keer nieuwe moeten maken, of juist beginnen als je zeker weet dat je alle grondstoffen hebt, maar geen eenheden. Er zijn tal van manieren om te beginnen aan een avontuur.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.