Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Meer communicatie van onze communicatie manager

  1. #1
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud

    Meer communicatie van onze communicatie manager

    He mensen,

    Zal maar beginnen met de opmerking ik hoop dat de post niet verwijdert wordt.

    Ik zie dat er veel mensen vragen stellen op het forum en veel mensen geven ook een positieve bijdrage aan mogelijke opties verbeteringen in dit spel.
    Vaak zie ik daar geen reactie op van onze communicatie manager en vaak zie ik het standaard bericht ik geef het door aan onze ontwikkelingsafdeling of daar heb ik geen invloed bij dat ligt bij onze sales afdeling.

    Zou er niet eens een lijst kunnen komen met dingen die voorgesteld zijn en wat er nu mee gedaan is. Zoals bijvoorbeeld :

    - Handels chat
    - Splitten van resources in inbox
    - Starters pakket voor Nederland

    en nog veel meer.

    Zal morgen eens de tijd nemen om alle voorstellen te groeperen in een post en eens kijken wat de reacties erop zijn geweest want de meeste voorstellen worden over de hele server gedragen.

    Groetjes,

    Appeltaart
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Goed punt Appel; ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de status van items; en wat er mee is gebeurd! Top idee!!!!

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep zoals dat handel splitten in inventory moet niet moeilijk zijn en is zeker handig.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind persoonlijk ook dat de communicatie naar jullie toe verbeterd kan worden en we zullen hier in het nieuwe jaar dan ook hard aan werken. Houd er rekening mee dat wij niet de enige wereld zijn, en dat het ontwikkelaars team vrij klein is. Doordat er zoveel werelden zijn wordt het proces om nieuwe functies te creëren ook gecompliceerder (meestal gecompliceerder dan "voeg het even toe jongens!") omdat er naar elke wereld gekeken moet worden, gezien we uiteraard alle spelers tegemoet willen komen!

    Het nieuwe jaar is bijna aangebroken en met het nieuwe jaar zullen ook nieuwe functies komen (zoals de PvP functie, meer informatie hierover staat in het ontwikkelaars dagboek). Ik wil jullie dan ook vragen om nog even geduld te hebben, want ik kan garanderen dat het in 2013 een stuk beter zal worden qua communicatie! :-)

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 23-12-12 om 16:08.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.