Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Server events wereldwijd

SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Server events wereldwijd

dacht laat ik eens op alle homepages kijken van de andere settler landen en kwam dit tegen op de Amerikaanse site

http://forum.thesettlersonline.net/t...nt-10-25-10-29

ik vind dit dus all zwaar dubieus vanwege het feit dat het dus alleen om de testserver gaat voor inloggen, die dingen hebben wij ook maar
    vindt dit toch wel even wat betere rewards dan wat wij voor de testservers krijgen.
    ook heeft de Amerikaanse server veel events, meer dan wij en weet niet hoe oud de Amerikaanse server is maar ik denk dat de verhoudingen aardig scheef aan het groeien zijn als ik het zo zie en komen de Nederlandse spelers er weer karig af

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De meeste evenementen die ze daar hebben zijn door hun eigen community manager opgezet, en dit verschilt per wereld.
    Hier op de Nederlandse server hebben we verschillende wereldwijde wedstrijden gehad, waaronder die van het Halloween evenement. Het nadeel is dat de Nederlandse server nog vrij nieuw is, en daardoor zijn er wat minder spelers actief op het forum als dat er bijvoorbeeld op de Amerikaanse forum zijn, waardoor het daar wat makkelijker is om succesvolle evenementen te organiseren.

Ik begin hier nu op het forum ook meer gebruikers te zien, dus ik zou zo zeggen post suggesties en laten we er een knallend 2013 van maken :-).

- BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten