Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: De zin (of onzin) van expert niveau gebouwen!

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wat vinden jullie van de goud productieketen? Die is ook niet rendabel en die hoort niet eens bij de expert gebouwen. Een goudmijn levert geloof ik 70 munten op. Als je de benodigde grondstoffen verkoopt op de markt haal je volgens mij meer op.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Het idee van de kar om als extra vervoers-middel te dienen is nog niet zo gek. In de "oude settlers II" (toch 1 van de grondleggers voor dit spel). had je ezels die als extra vervoers-middel ingezet konden worden op drukke trajecten. Nu zijn de weggen niet meer van toepassing, maar een soort upgrade van een productie zou je de kar wel kunnen gebruiken. Kun je zelf kiezen bij welke mijn/boerderij/smelter/smid je deze upgrade toevoegt. Zou bijvoorbeeld de tijd die het kost om van A naar B te komen kunnen halveren of geheel doen verdwijnen waardoor de productie ook weer omhoog gaat.

  3. #13
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siamwandelee Bekijk Berichten
    Wat vinden jullie van de goud productieketen? Die is ook niet rendabel en die hoort niet eens bij de expert gebouwen. Een goudmijn levert geloof ik 70 munten op. Als je de benodigde grondstoffen verkoopt op de markt haal je volgens mij meer op.
    Een goudmijn en het wel of niet rendabel zijn ervan is een hele andere vraag. Op den duur is het namelijk zo dat de grondstoffen ervoor zo gigantisch veel binnen komen dat het verkopen ervan niets meer uitmaakt of dat het gewoon de moeite niet waard is wegens een verzadigde markt.

    Anyway, hier gaat het over de expert niveau gebouwen. Niet de goudmijnen.

  4. #14
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Verder zijn er avonturen die *goud-vullers* kunnen opleveren; waarmee je je eigen goudproductie in stand kunt houden

    Klein detail; goud-productie niet ongebuffed laten draaien:
    Standaard goudmijn = 300; met buff: 600
    600 erts = gebuffed: 600 goudstaven
    600 goudstaven = gebuffed: 300 munten

    Dus best rendabel een goud-lijn; zeker met de afnemende prijzen op de markt (en de af en toe leuke 3x buffs)

  5. #15
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Het valt mij op, dat veel prijzen aan het dalen zijn. Nog geen maand geleden had je omgerekend 1 kruisboog voor 1 munt. Maar langzaam kwamen de prijzen van 90 cent per kruisboog. En als je nu geduldig bent zijn prijzen van ongeveer 70 tot 80 cent per kruisboog ook normaal. En gisteren heb ik zelfs kruisbogen kunnen kopen voor 60 cent per kruisboog!!!!

    Ik zie nog steeds niet in, waarom we die zouden moeten bouwen. Mij werd ook verteld dat het bouwen van expert-gebouwen voordelig zouden zijn met PvP. Hoewel ik nog steeds niet overtuigd ben van PvP, vraag ik het me af.... de wapens kopen wordt ook goedkoper, waarom dan zelf bouwen?

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk in de toekomst met pvp dat die gebouwen zeker voordeliger zullen zijn. De reden dat ze nu goedkoper en goedkoper worden is omdat als je er 250 van ieder hebt ben je klaar als je ze niet verliest op avonturen door domme fouten. Met PvP wil iedereen het beste leger hebben en dan gaat er ook meer aan gespendeert worden. Ze zullen er meer uitgaan dan inkomen. Nu gaat er niks uit en komt er alleen maar meer bij.

    Dit ligt natuurlijk ook aan wat je allemaal kan bereiken met PvP. Als de verliezen hoger zijn dan de inkomsten is het zeker niet waard. Als je alleen maar graniet en tropen daar van die eilanden kan halen samen met wat spullen voor kannonen laat ik pvp wel achterwege. PvP moet echt een indruk gaan maken en ook te doen zijn voor de mensen die maar 2 a 3 uur per dag spelen. Zo niet zal je de grootste geld schieters en no lifers daar alleen maar vinden. Ik wacht wel op PvP voordat ik er verder commentaar op ga geven.

  7. #17
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben niet overtuigd, dat het PvP aan zal slaan bij de grote groep. Natuurlijk zal het altijd een groep aanhangers krijgen. Maar wat ik denk, is dat wanneer je de hele dag online kan zijn, dat je dan in het voordeel bent. Soms start ik nu een avontuur, plaats een paar aanvalletjes, ga weg en kom een paar uur later terug. Zelfs de gemakkelijke avonturen als Dark Priest of Stealing voer ik zo uit, ook al heb je die in enkele uren afgerond. Als iedereen even veel kansen heeft, dan is het leuk, maar het ''online-zijn'' moet niet de doorslag of een buiten proportioneel voordeel geven. Als je voor een avontuur 3 dagen de tijd hebt, en je start hem nu wel, maar hebt nu geen tijd, maar je tegenstander wel, moet ie je niet in 2 uur van het eiland af kunnen meppen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Welnu, we zijn inmiddels 2,5 jaar verder en de PvP is actief. Volgens mij heeft dit geen enkele impact op de productie van kanonnen en onderliggende xpert gebouwen/producten. De kosten zijn nog ongewijzigd en al het bovenstaande geldt nog onverminderd. We zijn dus niets opgeschoten op dit punt...

  10. #20
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WildeBras Bekijk Berichten
    Welnu, we zijn inmiddels 2,5 jaar verder en de PvP is actief. Volgens mij heeft dit geen enkele impact op de productie van kanonnen en onderliggende xpert gebouwen/producten. De kosten zijn nog ongewijzigd en al het bovenstaande geldt nog onverminderd. We zijn dus niets opgeschoten op dit punt...
    Ik denk dat expertgebouwen sinds de afschaffing van wapens in de loot juist wel aantrekkelijk worden nu. Al moeten we (als server) dan wel eerst door de enorme voorraden van kanonnen/damasceense zwaarden/kruisbogen heen die in de loop van de tijd opgebouwd zijn.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.