Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Vakantie en het huidige spel

  1. #1
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Vakantie en het huidige spel

    Dag, ik ga, net als nog een paar andere Nederlanders er even tussenuit. Mijn vraag is dus, wat gebeurd er met mijn spel tijdens mijn afwezigeheid en kan ik er na twee weekjes zo weer in?
    Qua patet orbis

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan er uiteraard zo weer in, maar je economie zal plat gaan Pro tip als je dat niet wilt: zet ALLES op pauze waarvoor input nodig is die op kan raken!

    Boerderij? Gebruikt tarweveld en die kan op. Zonder tarwe komen je molens droog te staan en uiteindelijk ook je bakkers en brouwers. Dus, Boerderijen, molens, etc lekker op pauze zetten. Dan kun je over twee weken weer alles aanzetten en verder waar je gebleven was zonder alles weer helemaal op te hoeven bouwen.

    Er zijn ook gebouwen die aan kunnen blijven, bijvoorbeeld:

    Dennenhoutplanter -> Dennenhouthakker -> Dennenhoutzagerij. Als jij deze hele keten in de + hebt staan dan kom je nooit zonder dennenhoutstammen te zitten als het goed is, dus kun je tijdens je vakantie gewoon lekker ff wat voorraad opbouwen! Het ergste wat je kan overkomen in zo'n geval is dat je pakhuis vol zit

  3. #3
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Zie hierboven. En als tip voor de laatste opmerking, (vol pakhuis) je kan de grondstoffen waar je bijna tegen het maximum zit, even lenen van een vriend. Omdat je dan te veel hebt, zal het overschot in je stermenu komen. DAarna kun je je vriend weer de grondstoffen teruggeven uit je pakhuis en heb je dus uiteindelijk meer grondstoffen kunnen sparen.

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Maar dat zal moeilijk gaan als ie twee weken niet online komt he

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    maar daarom ga je ook ruilen met je vriend, voordat je op vakantie gaat.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom uitzetten? Gewoon je voorraad flink even aandikken voor je grondstoffen die uit mijnen enzo komen. Later terug komen van vakantie ja idd alles is leeg maar ondertussen heb je wel, in mijn geval dan een pakhuis VOL met alles wat je zieltje begeert. Ik speel er altijd op in zodat ik weet dat ik een week zonder mijn mijnen kan zitten. Graan verkoop ik sowieso niet (levert ook niet veel op). Als ik een dag of 2 geen zin heb dan heb ik tenminste gewoon een dikke voorraad zonder dat ik moet stressen over mijn veldjes.

    Als je alles laat aanstaan dan is idd alles uitgeput, maar dit spel gaat om tijd alle tijd dat je verder had kunnen produceren terwijl je er niet was is gemiste inkomsten en prodcutie tijd. Of je je mijntje nou een dag later weer neerzet dan is dat jammer. Je voorraad is misschien wel leeg kwa grondstoffen maar je hebt meer dan genoeg producten die meer waard zijn in de meeste gevallen dan.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.