Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Starters Pakket

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    waarom niet gewoon het nederlands settler gebeuren sluiten ? per direct als het al die kant lijkt op te gaan ?
    inplaats van onze tijd er nog even goed in te laten steken , maar goed er zullen nog steeds blijkbaar veel edelstenen verkocht worden.

    Gegegroet ,

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is niet alleen een probleem op de Nederlandse wereld, dit is iets wat we in het algemeen zullen verbeteren in de toekomst.

    - BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    and I believe in fairytale skelril. Jij ook waarschijnlijk.

    Weet je, ik heb de ondersteuning nu al zo vaak aangeschreven en krijg iedere keer het zelfde antwoord. "we porberen het op te lossen, MAAR leeg even je cache geheugen.
    Weet je, VOOR ik ondersteuning mail doe ik dit al, defragmentatie erover heen, schijf opruiming, scanners mee laten draaien, heb modem al gereset, heb zelfs UPC al gebeld of ik mss een kink in de kabel het zitten, waardoor niet alles goed door komt (absurt, want mijn hubby draait op pc naast me en heeft geen last. Zoon lief werkt op deze laptop en heeft geen last. maar alles al uitgesloten. MAAR ondersteuning kan of niet lezen of ze begrijpen geen Nederlands als je zegt wat je al gedaan heb. Ze hadden nooit die update van Helloween erin moeten gooien. Daarna is het een doffe ellende geworden. Na iedere onderhoudsbeurt of upgrade, worden een paar bugs gefixt en komen er weer een aantal bij. Gezellig hoor, houd je wel scherp, maar de zin in het spel gaat er wel een beetje uit.

    Als ik het zo allemaal hoor de afgelopen weken, wat voor ergenissen er zijn vergeleken met onze oosterburen zeg ik idd sluiten deze server.
    Bezoek onze site.
    www.themagicdragons.nl

  4. #14
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ondanks de bugs en dingen die een stuk beter kunnen zijn er nog genoeg die veel plezier aan settlers hebben op een Nederlandse server lekker in onze eigen taal.

    Sluiten die server is wel erg kort door de bocht..

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Serenity,

    Het is jammer dat je problemen ondervindt met Settlers Online. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar ik beloof niets.

    - BB_Skelril

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben inderdaad ook teleurgesteld in sommige opzichten. Het wegblijven van de starterspakketten uit Nederland, de 100% edel deals in andere landen. En toen ik vroeger een keer een starterspakket had bemachtigt ben je uren in discussie met support om het om te kunnen zetten. Het is dat het via de mail gaat anders ben je een kapitaal aan telefoonkosten kwijt.

    Komt er afgelopen vrijdag voor een paar uurtjes een dubbele edelstenenacties, waarom slechts voor een paar uurtjes? Sommige mensen werken, hebben andere plannen laat op de vrijdagavond. Helaas Helaas, als je zo'n actie uitbrengt doe het minimaal voor 1 dag tot een weekendje zodat mensen rustig even de tijd krijgen om het aan te schaffen.

    Het is een leuk online spel, vermaak me altijd zeer goed door middel van het spelen. Maar als in de omringende landen acties gehouden worden en bij ons niet is dit natuurlijk krom en vooral niet logisch. Ik ben bereid voor een spelletje te betalen, ook voor een online-game aangezien je normaal het spel al aanschaft in de winkel. maar dan moeten de prijzen wel realistisch zijn ten opzichte van andere servers.

    Met vriendelijke groet,
    Grijpvogel

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    is het niet eens tijd voor een nieuwe edelstenen deal ? is best al weer lang geleden en ook wel leuk als het wat regelmatiger langs komt. inverhouding is de premium ten opzichte van andere online spelen erg duur.
    Dus af en toe een aktie kan geen kwaad lijkt me.

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen, als jullie je eens minder ergeren aan de dingen die je niet bevallen en je eens meer concentreert op de dingen die je wel leuk vindt! Op deze manier krijg je nog een hartkwaal. En als het je niet bevalt dan probeer je toch gewoon een ander spel waarmee steeds maar wordt gedreigd? Wordt het hier direct een stuk gezelliger.
    Er zijn echt geen spellen die geen problemen hebben of waar support beter is. Management werkt bij alle commerciële instellingen exact hetzelfde.

  9. #19
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het is natuurlijk ook mogelijk om een digitale starterpack aan te bieden.
    Er zullen zeker een aantal webwinkels zijn die dit ook uit handen willen nemen. Natuurlijk kunnen jullie het ook via de Ubishop streamen.
    Win-win situatie lijkt me!

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Sorry hoor Skelril; maar het is wel erg veel en vaak hetzelfde antwoord....
    Ik en met mij waarschijnlijk meerdere spelers krijgen steeds meer het gevoel aan het lijntje gehouden te worden
    Opsomming issues:

    - Nog steeds geen feedback omtrent avonturen issues; en compensaties voor verloren troepen etc. etc.
    - Einde der tijden calculatie (oudere servers vs. jongere servers)
    - Einde der tijden 100% acties voor gratis edelstenen op andere servers
    - Nog steeds geregeld lag issues... (om maar te zwijgen van de verliezen die dat oplevert)

    Met het continu aangeven dat je het doorgeeft; maar nooit concrete feedback hebben lijkt het erop dat voor BB de NL server een blok aan het been aan het worden is.... mocht dit inderdaad zo zijn geef dit dan gewoon aan... (of droogt er dan een inkomsten-bron op van pappen en nat houden....)
    Nou nou, Skelril probeert je alleen maar te helpen neem ik aan. Hij/zij is een doorgeefluik van informatie en ik neem aan geen lid van het Management Team met beslissingsbevoegdheid over de inhoud en ontwikkeling van het spel. Val deze supporters er dan ook op aan als iets in het spel je niet bevalt. Don't shoot the messenger

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.